Oldschool..??

• Trådstartare Trådstartare Tom
  • Start datum Start datum
Oldschool..??
otroligt sköna typer...snacka om sjuka trick! Har ni sett bilden "biggest air ever!"?? Kanske nån meter hög...
//acob

Oldschool..??
Tso, tso killar. Dom bilder är från 1995-97. Have u forgotten Jean-Luc Brassard et al. Kazak was cool back then, and fun even today with a 180 spin or so ;-) And
the comments are jokes, you ought to get them

-Mikko, owner of the pictures and site linked above - yep, I do follow the web server logs

ps. Finnarna rule! Men de unga svenska killarna i Junior Freestyle Champs at Isosyöte var mycke bra http://www.juniorfreestyle.com/championships/index.html
Och hur vet jag det? I was one of the dudes building the moguls course...

Oldschool..??
faaaaan vad skabbiga bilder!! det gör ju ont i ögonen när man ser på dem... usch!

Oldschool..??
Lugna ner sig lite nu, Brandelind. Bilderna har ju några år på nacken. Kan du inte se det roliga i dem istället?

Klasse Kock

Oldschool..??
Finnar är hårda som fan, Jag har klättrat berg med några i Suomi landet så jag vet.

It is the thought of death that teaches us to value life."
WOLFGANG GÜLLICH

Oldschool..??
finnarna är bra, på snowboard i alla fall, men de har en hippfaktor av minus max. alla utom möjlijen Jussi Oksanen, han har koll på bitarna den mannen!

kolla på när de kör i världscuppen i BJ, bara snurr på snurr utan att pressa det sär lilla extra, bara för att plocka hem bucklan. Jag säger som terje sa en gång. "i dont like the ballerina freestyle"...

hare
wg

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp