EricRennermalm
Ny medlem
olsson flip
olsson flip är väl samma som sw hexoflip det liknade det som satan på winterjam
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo det gör de verkligen XDv-larsson sa:ja det är en hexoflip och det är ingen ny flip som kommentatorerna säger. kommentatorerna på svt suger ritkigt hårt.
Dom sa ju fel eftersom Oscar hoppade av,Felixx sa:såg inte skillnad på Oscar heller :p goooa
Var det inte Dubbelcork 12 först? Och sen blev det 10 och till slut 900?LILLjedal sa:hahah sen kalla dom ju westers kangaro för dubbel cork 900
filmningen var helt okej tycker jag iaf.Axl sa:Varför kan dom inte ta in experkommentatorer utifrån när dom ska sända sporter som dom inte fattar någonting av? Även folk som kan hålla i kamerorna... har inte sett hur det var nu men när dom sände från globen var filmningen totalt kass
lätt, om du inte har en minsta aning om själva sporten. Eller om du inte vet vad begreppet cork innebär.v-larsson sa:sen kallar dom ju misty/bio för cork också, och enligt dom slänger man sej tydligen åt sidan när man gör cork?
fattar inte hur man lyckas ta fel på dubbel cork och kangaro?
hade dom haft lite koll så hade dom sett att det inte var oscar som åkte!Ohm1e sa:Dom sa ju fel eftersom Oscar hoppade av,Felixx sa:såg inte skillnad på Oscar heller :p goooa
och JF Houle var direkt efter oscar,
DÄRFÖR sa dom fel,
jeppenator som expert nästa år! :pAxl sa:Varför kan dom inte ta in experkommentatorer utifrån när dom ska sända sporter som dom inte fattar någonting av? Även folk som kan hålla i kamerorna... har inte sett hur det var nu men när dom sände från globen var filmningen totalt kass
Jag röstar på balanselius, skulle bli nyanserat och heltrevligt känner jag...ebba-t sa:Man skulle ju inte kunna påstå att SVTs expertkommentator levde upp till sin titel. Ska man ge någon titeln expertkommentator vore det ju inte helt fel om det var så att denne var skidintresserad, och inte snowboardexpert. Riktigt dåligt och oproffsigt gjort av SVT. Får hoppas att, om det blir något winter jam nästa år och sänds på TV, att SVT tar sig i kragen och fixar fram någon som faktiskt kan något om saken.
Varför inte ta fram ett par kandidater och hålla omröstning på freeride?![]()