-One Life- Teaser, Skidfilm från Bjursås

• Trådstartare Trådstartare Tom
  • Start datum Start datum
vi har tänkt sälja den över våran sida. och om vi skulle sälja den på en internetsida som exempelvis freeride, så tror jag itne det blir speciellt svårt. då alla inte åker på din nivåp. och alla inte kräver att åkarna ska vara bättre än sig själva. man kan se filmen för att det är kul, som man gör med vanliga spelfilmer. som sagt, våran skdfilm riktar även in sig till folk som inte åker skidor.

HAHAHAH!!

lycka till med säljandet, för att få den såld måste ni nog åka till ngt dagis och lura 4åringarna

Jag menade inte att jag e på eran nivå utan kanske att många på freeride e de och därför köper en annan lite mer påkostade film, men vad vet jag.

Ska iaf bli spännade och se hur de går

har ni nån länk till eran sida?

tja

filmen er säkert bra til föremålet. Men ni skulle kolla in adobes program "after effects" då kan ni fixa så att några klip ser ut som dom er tagit med 16mm, och derför kommer se litte slittet ut, skulle passa fint til musikken och stemningen som jag tycker ni försöker att bygga upp...

dom ska inte göra någonting förutom att sluta posta filmer som dom beskriver som rena mästerverken när de: inte är det...fy fan

JME: det är bara att säga till om du ska ha ett ex.. ;)

coaster: vi har en hemsida, men servern som vi har hemsidan på är nere just nu. annars kan du nå den på www.bjursas.tk -den borde komm aupp gasnska snart igen.

Kristjan: tack för tipset. det ska vi kolla upp.. men jag kan säga att filmen ser bättre ut i dvd-kvalié än i wmv som vi har nu...

herring: du har inte sett våran film än. vi har inte ens gjort klar den.. men det kommer bli ett mästerverk. så du kan vara lugn.

Jag tycker inte att det var nå fel alls på eran Teaser. Men ska ni sälja den? Det är väl lite kryddat. Ni är ju inga proffs direkt.
Vänta några år ist och träna upp er så att ni har nått att visa. Men ska ni sälja eran film iår så räkna inte med att jag köper den.

Tillbaka
Topp