Ont i fötterna av släplift...
Har ett problem som jag skulle vilja bli av med. Får grymt ont i fötterna när jag åker släplift. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan men det är ungefär som en kombination av kramp, domningar och ren smärta. Det gör helt enkelt jäkligt ont. Det händer mer eller mindre direkt jag ställer mig i liften och det ända sätt jag kan bli av med det är att ta av pjäxorna.
Har formgjutna pjäxor med formgjuten sula som dessutom blivit lästrade(?) för att de ska bli ännu bredare, har nämligen väldigt breda fötter. Trots detta så har jag inte blivit av med problemet. Skidorna jag använder är ett par år gamla fischer som är 170 cm långa, dessutom är de rätt mjuka. Tycker dock inte detta borde påverka liftåkande...
Någon som har någon idé för hur jag ska bli av med smärtan?
Har formgjutna pjäxor med formgjuten sula som dessutom blivit lästrade(?) för att de ska bli ännu bredare, har nämligen väldigt breda fötter. Trots detta så har jag inte blivit av med problemet. Skidorna jag använder är ett par år gamla fischer som är 170 cm långa, dessutom är de rätt mjuka. Tycker dock inte detta borde påverka liftåkande...
Någon som har någon idé för hur jag ska bli av med smärtan?