ont i smalben

ont i smalben
Dom kanske inte har någon kompis som kan dra åt bottstrapen åt dom?
Bara för att alla gör det så behöver det inte vara bra. Alla äter godis? Är det bra då?

ont i smalben
dom kanske inte har någon kompis som kan dra åt strapet så dom måste ha bootstrap för att kunna göra det själv.

ont i smalben
Tllbaka med en recension på Lange freestyle PRO [ Den hårda modellen ]

Såg att några undrade vart dom gick att få tag på . Mitt svar : Nästan överallt .
både Vemdalsskalet och Björnrike har dom i hyllorna och även på flera platser i östersund .

Men åter till pjäxan .

själva pjäxskalet är fruktansvärt hårt för att vara parkpjäxa enligt mej . de va lite ovant eftersom jag kört med fjolårets Salomon Foil som är väldigt mjuka . I början är pjäxan nästan omöjlig att ta sig i , man får rentav ta i som en gud . ! Men sedan sitter man , de kan jag lova . ! mkt bra dämpning , körde lite halvplatta landningar enbart för denna recension . :D

Men jag domnar i foten . har formjutit sula och lästat 3 gånger . Fortfarande samma problem . Men möjligt är att dom bara behöver åka till sig .

men eftersom skalet är så hårt FÅR DE INTE FINNAS GLAPP MELLEN BENET OCH PJÄXAN . !
då får man ont ganska snart efter 1-2 dagars fakielandningar .

Jag har även svalt min manliga stolthet och tagit bort håret på smalbenen . Jag va tvungen att testa .

Dehär inleget kanske inte riktigt passar in här men jag la in de här eftersom de va personer som va intresserade .

ont i smalben
Det finns ett material som heter EPITACT.
Ett Material som dämpar mycket bra.
Framtaget för skidåkning.
E 29 Heter modellen och finns på Alpingaraget.

Lycka till.................................Jacob

Senast ändrad:
ont i smalben
Har du tur så är det inte en utvecklad benhinneinflammation utan träningsvärk i Tibialis (vad säger fysiologen, men det är väl vanligt att man förväxlar de två symptomerna) orsakad av tex bakvikt i landningarna.
Den muskeln används ju normalt bara för att lyfta på tårna och kan ha blivit rejält stressad vid säsongspremiären. Som flera skriver, vila ett tag och hjälper inte det så får du kolla efter nya pjäxor/formgjuten sula.

Man ser f.ö många åka och bräcka med bakvikt i offpisten, kan inte vara speciellt skönt...

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp