Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
okej tack!la_grave sa:Spänn åt hårdare!
På riktigt, har man pjäxan för lös i skaftet gungar man mycket fram och tillbaka, följaktligen slår och skaver skenbenet etc mer mot pjäxan om man drar åt hårdare. Men dra inte åt för hårt, då stryper du cirkulation.
För att kunna dra åt hårdare kan det också vara värt att prova booster straps.
Pjäxan är 26 eller 26,5 och min fot är 25. Är pjäxan på tok för stor då?, sen får jag ont i vaderna också, vet du kanske vad det kan bero på?linder sa:Är spk rätt pjäxa för din fot? Har du rätt storlek? Man får sjukt ont i smalbenen av förstora pjäxor![]()
Enligt min uppfattning, så är dina pjäxor MINST en storlek för stora. 'Gustaaaaf sa:Pjäxan är 26 eller 26,5 och min fot är 25. Är pjäxan på tok för stor då?, sen får jag ont i vaderna också, vet du kanske vad det kan bero på?![]()
okejRipan1997 sa:Jag skulle påstå att dina pjäxor är för stora, men vet inte om detta är felet till värken. Min fot är 29 och jag har 27,5 i pjäxorna (ifs är det race).
okej tackstreimert sa:Ett försök till att reducera skavet är att köpa BD gel shin pads... det har fått bort mitt sk tryck helt och hållet. Dock dyra,, men värt varenda öre...:D
okej, tackmano_mono sa:Enligt min uppfattning, så är dina pjäxor MINST en storlek för stora. 'Gustaaaaf sa:Pjäxan är 26 eller 26,5 och min fot är 25. Är pjäxan på tok för stor då?, sen får jag ont i vaderna också, vet du kanske vad det kan bero på?![]()
Jag åkte själv i så stora pjäxor (27.5) för några år sedan innan jag insåg att de var för stora, efter 3-4 veckors åkning i en storlek mindre (26.5) så hade min åkning förbättrats och pjäxorna kändes plötsligt för stora igen så jag gick ner till 25.5 som känns som rätt storlek för mig.
Mina fötter är ca 26.3 - 26.5.
okej, tacklinder sa:grejen med förstora pjäxor är att du har runt 1cm spelutrymme så när du landar lite backseat så glider din fot fram och du får en spänning i smalbenet mot bakkanten av pjäxan och samtidigt så spänner du hela benen för att försöka sitta fast i pjäxan
Så rätt pjäxor och formgjuten sula hade gjort mycket för dina smalben
Tills du skaffat det så är det enda du kan göra landa perfekt och gärna med lite framåtvikt istället (hur sjukt det nu än låter)