Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
fick ont i benhinnorna efter en dag i parken med tills jag började använda full tilt. att sätta på sig ett par full tilt pjäxor är som att sätta på sig ett par strumpor när man fryser, man gör det med nöje utan en massa problem senare på kvällen med benhinnorna!
beror förmodligen på att du antingen är lite för rörlig just där pjäxan slutar vilket gör att smalbenen hoppar fram och tillbaks när du åker och hoppar vilket blir en mycket större påfrästning på just benhinnor än det skulle göra om du sat helt fast, eller för att pjäxan är lite låg vilket bidrar till större påfrästningar på ett och samma ställe jämfört med om du har en lite högre pjäxa :/
om du ska köppa en ny så rekommenderar jag att du testar ut någon pjäxa anpassad för jibbing då dessa oftast är anpassad för att dämpa just dessa påfrästningar på fötter och smalben vid mer extrema förhållanden
Hade själv samma problem tidigare, vilket jag tillfälligt löste med skumgummiplast för att spabbilisera smalbenet och dämpa. Men det hjälper inte helt och funkar bara tillfälligt (typ en två dagar)