öppna Äffärer..!?

• Trådstartare Trådstartare KRS
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

KRS

Ny medlem
öppna Äffärer..!?
Tja... är ute efter lite nya grejer .. fått ihop lite stasch så nu ska jag köra loss .. behöver bl a ett par nya goggles .. tänkte köpa ett till par oakley a frame .. men också ett par nya feta pants efter att har klippt sönder mina nu varande .. så jag undrar om ni vet nån skön affär spom bl a har detta i sitt sorte ment och som säljer det nu eller nått fet sajt som är bra ... the stores får gjärna ligga i stockholms området ..jag har hört att mina päron planerar ge mig en resa nu när man har birthday ... så man kan behöva lite sköna pryls att förjylla sin kroppsliga charm med ..
Tack på förhand ..!!!

öppna Äffärer..!?
Ring upp grabbarna grus på ag och hota att repa Johans merca om de inte öppnar några timmar för dig och plockar hem det du behöver...Annars kan du väl hämta ut det du vill ha hos återförsäljaren bäst du vill för du är väl sponsrad? Det e ju alla.....................................inte.

öppna Äffärer..!?
Oakleygoggles finns typ överallt t.ex. på stadium och synsam. Dessutom finns det en oakleyaffär i kista centrum där du säkert kan hitta både brallor och A-frames.

öppna Äffärer..!?
Jag försökte hänga med och tyckte att det gick ganska bra, men jag måste hålla med Patrik att jag är ordentligt bort dribblad nu. Konstiga saker det här.

öppna Äffärer..!?
Grabbarna kör med överstegsfintar som tvinga upp Ronaldo på läktaren med en choritzo i näven. Jag är grymt imponerad! Skriv en bok...

öppna Äffärer..!?
Det här blir bara konstigare och konstigare. Jag tror att det här går att jämföra med att backa på autobahn....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Tillbaka
Topp