Ord som är inne!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Ord som är inne!
åååångest e ett bra ord.. smiiiirta e ett annat..

typ.. "fyyyyfan! vilken ååååångest jag har.. fick sån smiiiiirta i benet förr hoppet.."

Ord som är inne!
helvetesjävlaskit e ett annat ord jag kör med rätt ofta..

ex: "helvetesjävlaskit vilken smiiiiirta jag har i höften! ååååh.. åååååångest!"

Ord som är inne!
jag åker jääääääääääääääävliigt mycke fakie... det är det fetaste man kan göra lägga upp hela sin livstil Fakie...
Äta baklänges, skida uppför backen ta liften ner...

Ord som är inne!
jag gillar ord som sköka, slinka och sköte.....yes mycket användbara...

sen är sås bra också

Ord som är inne!
martin_schmidt : kan ju inte annat än hålla med dej!

Sen vill jag bara låna den här tråden och fråga lite alllmänt om en sak, är det nån slags bugg på freeride? Efter typ varann tråd står det samma användarnamn? och 90% av dom trådarna är s.k. skit-trådar! är det någon som jävlas med nån stackare och skriver nya onödiga och fjantiga inlägg varje dag?!

Ord som är inne!
Man märker att ingen riktig skåning har skrivit här för då hade det kommit fina uttryck. stockholmare har ärligt talat INGA roliga uttryck i regel.

FredrikB: Ni spelar inte mycket CS i er klass va?

Ord som är inne!
Några ord som (mer eller mindre tyvärr..) har häng me mej under hösten e "Fina fisken"!! Hehe..får se hur länge d hänger me =)

Ord som är inne!
Ojojoj! Sjukt lågvattenmärke på forumet...
Kan inte ha mycket att göra nårut va?
Hitta på egna ord eller nåt.

Peace out / axel

Ord som är inne!
Dave_Spruce: Jag går i en it klass... men det finns en eller några som säger aegd hela tiden. Så fort det hämnder nått så säger dom aegd... hatar det!

Ord som är inne!
jo aegd är också ett ord dom säger här i Luleå. Det menas "ägd" alltså att dom är bättre! :D

Ord som är inne!
Vi som är från förorten pratar typ så här!!
Ey yao va händish bre Ja´måste gitta nu len Sho.

typ fast jag pratar inte så men dom i min omgivning snakkar så där-

Ord som är inne!
Personligen tycker jag en diskussion om vilka ord som kommer att bli inne är intressantare. Jag skulle rent av säga att så fort som ett ord definierats som inne (av t ex den uppenbarligen fullkommligt förvirrade massan här ovan) så är det bland de riktigt framsynta ordvrängarna redan ute.

Eftersom både heltäckningsmatta och tighta surfshorts på killar är på väg tillbaka, liksom riktigt långa skidor så är mitt tips att nya treder inom språksektorn kommer vara:

stor bokstav i början på namn och på meningar
punkt i slutet av meningar
inskjutna bisatser och kommatering
semikolon

samt

en allmän språkeklisiastisk höjning.

HWC HitMe

Manne, Myten, Mervärdet.

Ord som är inne!
2 meningar som e inne
"Jälar oxå där manglades mina splitternya rossignol scratch under plogbilen"....
(den meningen använder jag ganska ofta....)
eller "Tusan ja glömmde skidorna i skåne men det eju bara 134mil tillbaka härifrån Åre så vi kan väll hämta dem?"

Ord som är inne!
Jag tycker att ren svenska är inne! Också gammeldagssvenska är trevligt. Tex. Använda mycket "Ty" och "skola" (istället för ska)...

Tack och Hej!

Ord som är inne!
fan vad jäzz att åka skidor det e ¨å jävla ball..
det e mycket pågar och töser här i foromet men om det är massa slashasar som e jävlit lyna så kan dom dra upp till sankte pär och ta det chill...

det e en fin mening från SKÅNE

Ha det gytt me paj okaj..
??????????????????????????????????????????????

Ord som är inne!
Det finns ett ord som jag hörde på stan jag vet inte om ni har hört det med man säger så här: Väg
Det betyder det som bilarna åker på. "väg" finns inte med i ordlistan men kommer nog snart att finnas för att det används mycket utav det svenska folket

Tillbaka
Topp