jibbtor
Medlem
Orsa Camp 5 dagar :)
jekub, jag trodde inte detta om digF-G sa:hahahahahha dissenJekub sa:okeeeeeej..jibbtor sa:du måste komma dit iaf, jekub <333 annars brister mitt hjärta![]()
![]()
jekub, jag trodde inte detta om digF-G sa:hahahahahha dissenJekub sa:okeeeeeej..jibbtor sa:du måste komma dit iaf, jekub <333 annars brister mitt hjärta![]()
![]()
asså vem är du?jibbtor sa:jekub, jag trodde inte detta om digF-G sa:hahahahahha dissenJekub sa:okeeeeeej..![]()
iaf finns du alltid kvar i mina drömmar <3
hahajibbtor sa:jekub, jag trodde inte detta om digF-G sa:hahahahahha dissenJekub sa:okeeeeeej..![]()
iaf finns du alltid kvar i mina drömmar <3
nopefelix sa:Jasså Titti, ska du vara dagisfröken?
jag ska!dant sa:kan man få vet vilka som ska va me v.28?
kan inte 2 st avanmäla sig från det? jag står som 2a på reservlistan.. HOPPAS!!!mwiklund sa:jag ska!dant sa:kan man få vet vilka som ska va me v.28?
OWester sa:någon som vet om det kommer finnas nån sommerrail uppe??
Så skrev Alric i en annan tråd. Hoppas att det blir avAlric sa:Ang Rail så kommer vi förhoppnings vis att ha ett rail stadium i år. Men vi väntar på byggnadslov av kommunen, förhoppningsvis så blir det av!
Men vi kommer ut med en "post" om det senare hur det nu blir, just nu så håller vi tummarna på att det ska gå igenom! //snowcamp //Alric
aa hoppas det!!!Niklas-Borg sa:OWester sa:någon som vet om det kommer finnas nån sommerrail uppe??Så skrev Alric i en annan tråd. Hoppas att det blir avAlric sa:Ang Rail så kommer vi förhoppnings vis att ha ett rail stadium i år. Men vi väntar på byggnadslov av kommunen, förhoppningsvis så blir det av!
Men vi kommer ut med en "post" om det senare hur det nu blir, just nu så håller vi tummarna på att det ska gå igenom! //snowcamp //Alric![]()