CHjalmeby
Aktiv medlem
Orter jib academy 08/09
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det blir flottsbro om det är fina snöförhållanden. Annars blir det väsjöbacken igen.PHS sa:hoppas det är i flottsbro när det är i sthlm!![]()
Jag kommer också kvala tandådalen och möjligtvis SthlmThaJibber sa:Jag kommer iaf köra i t-dalen :D nån mer ?
det är ju bra att dom kör i norr, men kanske inte behöver luleå, och kiruna båda utan bara en, har ju inte varit någon kvaltävling här uppe alls, så är ju enbart bradant sa:sjuukt najs att det är ett i tandådalen.. kanske lite många i norr men! vart ska finalen köras?
Ja usch varför köra i Luleå och Kiruna?KaILe sa:det är ju bra att dom kör i norr, men kanske inte behöver luleå, och kiruna båda utan bara en, har ju inte varit någon kvaltävling här uppe alls, så är ju enbart bradant sa:sjuukt najs att det är ett i tandådalen.. kanske lite många i norr men! vart ska finalen köras?men bra iafl att dom har lite längre ut nu för en gångs skull
vad är äldsta åldern? 92-93? BTW?
äldsta åldern är 92, det betyder att jag får vara medKaILe sa:det är ju bra att dom kör i norr, men kanske inte behöver luleå, och kiruna båda utan bara en, har ju inte varit någon kvaltävling här uppe alls, så är ju enbart bradant sa:sjuukt najs att det är ett i tandådalen.. kanske lite många i norr men! vart ska finalen köras?men bra iafl att dom har lite längre ut nu för en gångs skull
vad är äldsta åldern? 92-93? BTW?
de stog ju att de blir storklinten ocksåAnteeL sa:Borde ha valt Storklinten istället för Måttsund (som jag gissar det blir).
det blir ju väsjö oavsett vad, det står väll inte att det blir flottan om det är bättre förhållanden, eller?SverigeTomten sa:Det blir flottsbro om det är fina snöförhållanden. Annars blir det väsjöbacken igen.PHS sa:hoppas det är i flottsbro när det är i sthlm!![]()
var läste du det?Lehmann sa:de stog ju att de blir storklinten ocksåAnteeL sa:Borde ha valt Storklinten istället för Måttsund (som jag gissar det blir).
Nopecnilsson sa:förästen kostar de nått och va me?
Vette fan om det där? Väsjös landningen är stor nu, möjlighet till mycket större kick än de har nu. Flottsbros "svarta" landning är mindre än hälften så liten som väsjös. Iaf om man kollar på det klippen när en kille kör flatspin i flottsbro. I väsjö har jag vart själv så jag vet hur stor den är. Flottsbro har dock bättre förutsättningar för en "riktig" park med en line med flera feutures.SverigeTomten sa:Seriöst, det står väsjöbacken i jib academy!
Flottsbro har ju 3 hopp uppe. 2 är röda och en är svart.
Varför är inte tävlingen i flottsbro när det finns bättre hopp där?
tävlingen e ju om typ 4 veckor också, mycket kan ju smälta å då har väl väsjö lite bätte förutsättningar, de har ju ganska mycke snö, men ja har inte vart i flottsbro så ja vet ju inte helt,..paffare sa:Vette fan om det där? Väsjös landningen är stor nu, möjlighet till mycket större kick än de har nu. Flottsbros "svarta" landning är mindre än hälften så liten som väsjös. Iaf om man kollar på det klippen när en kille kör flatspin i flottsbro. I väsjö har jag vart själv så jag vet hur stor den är. Flottsbro har dock bättre förutsättningar för en "riktig" park med en line med flera feutures.SverigeTomten sa:Seriöst, det står väsjöbacken i jib academy!
Flottsbro har ju 3 hopp uppe. 2 är röda och en är svart.
Varför är inte tävlingen i flottsbro när det finns bättre hopp där?