Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vart ere som svenskan brister? vet du inte va dn är eller?FPelle sa:Asså din svenska är så jävla dålig hahaha!
Vet inte om den varit uppe förut. Egentligen bryr jag mig faktiskt inte om den nu har det.JtoB sa:vet inte om det vart uppe förr men bryr mej faktiskt inte om den nu har de..:P
cheecka dn där e en liten video på han när han kör i Red Bull Playstreets
o en liten intervju, fätt att de bara på nån dag kommit me i flera tidningar!!
Checka DN (dagens nyheter) där e en liten video...Hogizz sa:Vet inte om den varit uppe förut. Egentligen bryr jag mig faktiskt inte om den nu har det.JtoB sa:vet inte om det vart uppe förr men bryr mej faktiskt inte om den nu har de..:P
Checka den där videon på han när han kör i Red bull playstreets och en liten intervju. Fett att det på bara några dar kommit med i flera tidningar.
Nåt sånt om man skulle rätta det ? Annars så vet jag inte om jag är rätt person som rättar.
tack att det finns nån som fattarCaeal sa:Checka DN (dagens nyheter) där e en liten video...Hogizz sa:Vet inte om den varit uppe förut. Egentligen bryr jag mig faktiskt inte om den nu har det.JtoB sa:vet inte om det vart uppe förr men bryr mej faktiskt inte om den nu har de..:P
Checka den där videon på han när han kör i Red bull playstreets och en liten intervju. Fett att det på bara några dar kommit med i flera tidningar.
Nåt sånt om man skulle rätta det ? Annars så vet jag inte om jag är rätt person som rättar.
Tror jag han menar, om jag inte är helt ute och cyklar
Hoppas du skämta?JtoB sa:vart ere som svenskan brister? vet du inte va dn är eller?FPelle sa:Asså din svenska är så jävla dålig hahaha!