Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Freeridevalutan!hyllengren sa:jag ska också börja handla med stickers
word, fan va kul tråd, jag älskar idioter, och OP är en klassisk idiot :DSalkley sa:Hahaha thread backfire!
För hon påstår att hon har skickat saker till mig, och att jag inte skulle skicka sakerna till henne men det är bara det att det är en ren lögn att hon skulle ha skickat det med tanke på att hon inte kan säga varifrån hon skicka, visa kvitto på posten osv osvKIKOvonJibber sa:Men det roligaste måste ju ändå vara att inget av det hon skriver om Timbe är olagligt...
Hon skriver vad hon har gjort och att timbe tycker hennes profil är fake... Men Timbe har ju fortfarande
absolut inte gjort något olagligt... Så vad ska hon anmäla honom för...???
hyllengren sa:jag ska också börja handla med stickers
Haha, hyllengren alltså... (Y)hyllengren sa:jag tror att bägge kontona tillhör timbe så han ska kunna scamma sönder sen för alla tror han är ärlig
Ja, men hon kan ju fortfarande inte anmäla dig för att hon TROR att du inte kommer skicka det...Timbe sa:För hon påstår att hon har skickat saker till mig, och att jag inte skulle skicka sakerna till henne men det är bara det att det är en ren lögn att hon skulle ha skickat det med tanke på att hon inte kan säga varifrån hon skicka, visa kvitto på posten osv osvKIKOvonJibber sa:Men det roligaste måste ju ändå vara att inget av det hon skriver om Timbe är olagligt...
Hon skriver vad hon har gjort och att timbe tycker hennes profil är fake... Men Timbe har ju fortfarande
absolut inte gjort något olagligt... Så vad ska hon anmäla honom för...???![]()
Läs resten av tråden, så kanske du förstår vad som har hänt :Pbajskorvenflerkzfejja sa:Shit vad man inte förstod något av vad du ville säga! Skriv historian igen så kanske fler reagerar på det som hänt!...
Jag vet inte, men IP adresser far man nog ge ut hur som helst (vissa sajter skriver ju ut "postad av IP blabla" men det kanske har varit med i användaravtalet). Däremot ger väl inte operatören ut koppling till kund vidare hur som helst.Perkal sa:Ola, jag antar att du kan få tag i hennes IP adress(Du har hört hennes röst antar jag), om hon nu är en liten flicka tror jag knappast hon har några större g33k skillZ. Jag har ingen koll på lagar, men jag antar att du inte får ge ut den hur som helst. Men om du får det gör det bara. Var på väg att skriva lite saker som hon skulle kunna gjort för att dölja skiten, men om hon inte gjort det så vill man ju inte tipsa
. Tracka henne tar nog bara någon sekund, sen kan man ringa hennes päron och säga vad hon sitter och gör. Styra upp en ungdoms liv helt enkelt!
Sorry för bumpen på den döda tråden. Var lite kul läsning och sen kände jag bara att det vore kul att se vem hon egenteligen är!
WORD FUCK AINALab-teneighty sa:den dagen polisen tar sådant allvarligt, den dagen den sorgen. blev av med prylar för 10k, runt 7-8 andra pers som blev lurad på grejer av samma person som jag, polisen påstår dock att brottet ej kan styrkas. jo det låter som att dom tar det riktigt alvarligt. FUCK AINA!
Vi har möjlighet att kolla IP-nummer (vilket vi också har gjort i det här fallet) och vi har ett IP-nummer, en adress och ett telefonnummer men vi har inte snokat vidare. Driva en skidsajt kommer i första hand. Sen CSI-arbetetPerkal sa:Ola, jag antar att du kan få tag i hennes IP adress(Du har hört hennes röst antar jag), om hon nu är en liten flicka tror jag knappast hon har några större g33k skillZ. Jag har ingen koll på lagar, men jag antar att du inte får ge ut den hur som helst. Men om du får det gör det bara.
Ola in Action!OlaMelin sa:Vi har möjlighet att kolla IP-nummer (vilket vi också har gjort i det här fallet) och vi har ett IP-nummer, en adress och ett telefonnummer men vi har inte snokat vidare. Driva en skidsajt kommer i första hand. Sen CSI-arbetetPerkal sa:Ola, jag antar att du kan få tag i hennes IP adress(Du har hört hennes röst antar jag), om hon nu är en liten flicka tror jag knappast hon har några större g33k skillZ. Jag har ingen koll på lagar, men jag antar att du inte får ge ut den hur som helst. Men om du får det gör det bara.
(Fast jag måste erkänna att jag gärna gjort som de gör i alla tuffa filmer med en maffig superinzoomning från en satellit. Gärna lite snurrande siffror på skärmen och sen, efter ett par sekunders väntan, komma så nära så att man till och med kan rekommendera en tvätt av takpannorna)
Så för att svara på din fråga Perkal:
Vi hjälper gärna polisen med IP-adresser om de kontaktar oss för att utreda en polisanmälan men vi kommer inte att lägga ut någon medlems IP-adress i forumet.
hahah +1 !hyllengren sa:jag tror att bägge kontona tillhör timbe så han ska kunna scamma sönder sen för alla tror han är ärlig