Österike,Sölden,ischgl V.8 någon?

bengtzzn

Ny medlem
Öi, jag kommer vara i Sölden hela v.8. Och drar ner med familjen. Så kan bli lite väl tråkigt att åka ensam eftersom jag är ute efter mer än vad dem är både på dagen i bergen och nattlivet!
Hade varit awsome om någon annan ska dit eller vara i närheten i åldern 15-20.

Dra gärna ett pm eller skriv i tråden om ni har lust med lite sällskap!

Keep it up.

Senast ändrad:
Hej jag och min tjejkompis drar ner till sölden v.8 med min familj. hade varit kul med lite annat sällskap med någon dag. kväll med för den delen. har nämligen inte varit ute så mycket innan i alperna eftersom jag mest har varit där med familjen. Så det får ju bli det i år tycker vi!

Vad åker du snowboard/skidor, pist/offpist? proffsåkare som har stått på skidor/snowboard hela livet eller hur ligger det till? :P

Sanna

Äntligen någon som svarar haha!

Men det låter perfekt ju jag ! Jag kommer ha 18-leg med mig så några kvällar ute förväntar jag mig.
Jag var i Sölden för 2år sen och hann då inte explotera några barer/disco men detta finns det överallt i alla skidorter i vilket fall som.Så det ska det finnas i sölden också!

Well, första gången jag stog på ett par skidor var 5-6år och sedan har det bara fortsatt med 1-2veckor per år. Jag bor i skåneland, men har ändå 15st veckors skidåkning på nacken skulle jag tro (70% på olika orter i österike).
Jag åker mesta dels offpist, skogsåkning är en favorit ! Men pisten är ju väl så lika bra skulle jag vilja säga. Är ingen Jibb kille direkt varför vet jag inte, det har helt enkelt inte blivit så genom åren har dock alltid åkt på twintip skidor... Som åkare skulle jag väl klassa mig som en mer än medelgod åkare ! är med på det mesta och klarar det mesta.

Så berätta lite om dig och din kompis hur är ni som skidåkare ?
Ni har kanske msn eller facebook ?

PZ

Jag kommer antagligen vara i Sölden v8, var där hela förra säsongen så har en del tips på både åkning o uteliv. Bara att höra av sig om ni vill ha info eller offpistvisning!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp