Österrike efter helgen anyone?

jonasjonas

Ny medlem
Österrike efter helgen anyone?
Servus

Testar vi en sista gång då.

Jag tänkte köra ner till Saalbach efter helgen. Någon som också ska ner till österrike, så kan jag släppa er på lämligt ställe. Lite omvägar överlever jag allt.

hej
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp