jonasjonas
Ny medlem
Österrike efter helgen anyone?
Servus
Testar vi en sista gång då.
Jag tänkte köra ner till Saalbach efter helgen. Någon som också ska ner till österrike, så kan jag släppa er på lämligt ställe. Lite omvägar överlever jag allt.
hej
Testar vi en sista gång då.
Jag tänkte köra ner till Saalbach efter helgen. Någon som också ska ner till österrike, så kan jag släppa er på lämligt ställe. Lite omvägar överlever jag allt.
hej