Österrike

Macor

Medlem
Österrike
Vi är tva tjejer som är nere i österrike just nu, men pa ett alldeles för österrikiskt ställe, dvs att det finns nästan bara tysktalande personer här. Därför funderar vi att flytta pa oss till tex Badgastein, Saalbach eller nagot annat trevligt ställe. Nagon som har koll pa boende och/eller jobb?. (vi jobbar som skidlärare).
Alla tips mottages tacksamt!!!!
telenr: 0046709540733
Hälsningar Malin och Marit

Österrike
Hej!!!
Blev lite nyfiken på o höra vart ni befinner er...hur funkar det att jobba som skidlärare etc....(ska själv iväg till en mindre ort Finkenberg/Zillertal, av samma anledning)...skulle vara kul o höra!!!

//emma

Österrike
Hej tjejer!

Klaga inte, ni får ju iallafall åka lagg... Men jag kan verkligen rekommendera Zillertal, men kända orter som Gerlos och Mayrhofen! Grym skidåkning, inga liftköer, ett enormt utbud och en hel del skandinaver!
Jag arrangerar själv en resa dit i februari, vi är uppemot 120 personer, så kom dit!

ha det och se till att pumpa en hel del puder!

Österrike
Tjena, är i saalbach just nu och det finns ett jobb ledigt pa hotellet jag jobbar pa. Det är tyvärr inte som skidlärare, men som frukostvärd.
Men här i saalbach är allt lugnt, är bra med svenskar här oxa... och massa britter. Fast tyvärr finns dom galna tyskarna här oxa...

/Christian

Tillbaka
Topp