Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du har inte tänkt på att det kan vara så pga att tjejer har så sjukt dålig självinsikt?fenox92 sa:i en undersökning några i min klass gjorde så rökte 9/10 tjejer av de som dom frågade och 5/10 killar. Betyder inte det att det är väldigt feminint att röka?
haha i arvika röker man inte cigg, man lever på det!Kruxelidux_ninjamaster sa:Har hört att halva bmp satt å knarkade vid ett utkikstorn ikväll, men vet inte? :O
Har också hört att deras film ska heta hustlin och att trailern är klar:O:O
röka är inte cooltCarl-Jan sa:Var får man tag i cigg? Vill inte fråga mamma om hon kan "köpa ut" precis ;pPp Tips?![]()
vadå tkr du inte kim är c00l? klart det är c00lt att röka!emildysholm sa:röka är inte cooltCarl-Jan sa:Var får man tag i cigg? Vill inte fråga mamma om hon kan "köpa ut" precis ;pPp Tips?![]()
Jag frågade inte om det var coolt! Du får tycka vad du vill jag tänker ändå börja röka för att det är gott!emildysholm sa:röka är inte cooltCarl-Jan sa:Var får man tag i cigg? Vill inte fråga mamma om hon kan "köpa ut" precis ;pPp Tips?![]()
jag har smakat röka och jag vet att det inte är så jättegott men tänkte att det kanske finns några godare ciggaretter?Studsmatte sa:haha det är inte gott (tror jag), du kommer lukta skit och ångra dig som fasen. Gissar att det är det sociala med rökningen de flesta vill åt. Själv är jag stolt över att aldrig ens ha testat varken snus eller cigg.
Jo men sen så är det ju så att det är så in i helvete mycket roligare att dricka alkohol än att röka cigg.magnusericsson sa:Du har inte tänkt på att det kan vara så pga att tjejer har så sjukt dålig självinsikt?fenox92 sa:i en undersökning några i min klass gjorde så rökte 9/10 tjejer av de som dom frågade och 5/10 killar. Betyder inte det att det är väldigt feminint att röka?
Ja, jag röker, och jag fattar inte varför folk bryr sig.
Starta en ny tråd och döp den till "dricker du alkoholhaltigadrycker, ja eller nej?".
Undra hur många som kommer svara "JAAAA SÅ IN I HELVETE" i den tråden.
Jag fattar inte varför alla förstorar ciggen så jäkla mycket då snus, sprit, kaffe, energidrycker och liknande är minst lika farligt.
Ta och tänk på hur mycket pengar ni ickerökare lägger på andra beroendeframkallande saker istället.
Snacka om att slösa pengar, pytsan.
Varför ska du ens böja röka om du ändå inte tycker det är gott?Carl-Jan sa:jag har smakat röka och jag vet att det inte är så jättegott men tänkte att det kanske finns några godare ciggaretter?Studsmatte sa:haha det är inte gott (tror jag), du kommer lukta skit och ångra dig som fasen. Gissar att det är det sociala med rökningen de flesta vill åt. Själv är jag stolt över att aldrig ens ha testat varken snus eller cigg.
vad har du för lyxjobb som tar hänsyn till folks rökbehov :P Gäller samma regler för coca cola behov kommer din arbetsgivare att få mitt CV innom kort.ekdahl sa:rökning ger mig massa extra raster, hur jävla bra är inte det?
För att mina kompisar gör de! + det luktar gottmmarcus sa:Varför ska du ens böja röka om du ändå inte tycker det är gott?Carl-Jan sa:jag har smakat röka och jag vet att det inte är så jättegott men tänkte att det kanske finns några godare ciggaretter?Studsmatte sa:haha det är inte gott (tror jag), du kommer lukta skit och ångra dig som fasen. Gissar att det är det sociala med rökningen de flesta vill åt. Själv är jag stolt över att aldrig ens ha testat varken snus eller cigg.
1. Det kostar jävulskt med pengar (mer än du tror)
2. Du kommer lukta apa i käften efter att ha rökt och det sätter sig i kläderna, och du som inte ville fråga mamma om hon kunde köpa ut.
3. Du får mycke sämre kondition, vilket du kommer förlora på i backen.
4. Cancer är inte kul, tro mig, har nyligen haft det innom familjen..
Du sa även lite längre upp att du skulle börja för att det var gott, innan du kom på att det kanske inte va så gott igentligen..?
Och nu vet jag att jag säger emot mig själv litegrann eftersom jag själv har snusat/snusar men håller på att sluta.
Men varför ska du börja röka om du inte ens tycker det är gott?!
för han tycker det är fett coolt, va annars?mmarcus sa:Varför ska du ens böja röka om du ändå inte tycker det är gott?Carl-Jan sa:jag har smakat röka och jag vet att det inte är så jättegott men tänkte att det kanske finns några godare ciggaretter?Studsmatte sa:haha det är inte gott (tror jag), du kommer lukta skit och ångra dig som fasen. Gissar att det är det sociala med rökningen de flesta vill åt. Själv är jag stolt över att aldrig ens ha testat varken snus eller cigg.
2. Du kommer lukta apa i käften efter att ha rökt och det sätter sig i kläderna, och du som inte ville fråga mamma om hon kunde köpa ut.
Du sa även lite längre upp att du skulle börja för att det var gott, innan du kom på att det kanske inte va så gott igentligen..?
Och nu vet jag att jag säger emot mig själv litegrann eftersom jag själv har snusat/snusar men håller på att sluta.
Haha nu när jag gick in och kollade på din press så antar jag att du inte va speciellt seriöst med dina inlägg va?Carl-Jan sa:För att mina kompisar gör de! + det luktar gottmmarcus sa:Varför ska du ens böja röka om du ändå inte tycker det är gott?Carl-Jan sa:jag har smakat röka och jag vet att det inte är så jättegott men tänkte att det kanske finns några godare ciggaretter?
Han jobbar nog på något matvaruställe, så som MAXI eller liknande då deras fack har skrivit 5 minuter om timmen som extra rast om du är rökare.Studsmatte sa:vad har du för lyxjobb som tar hänsyn till folks rökbehov :P Gäller samma regler för coca cola behov kommer din arbetsgivare att få mitt CV innom kort.ekdahl sa:rökning ger mig massa extra raster, hur jävla bra är inte det?
hahaha du är rolig, så sjukt! hur har du kommit på detta? ingen annan i den här tråden har ju skrit något om nått sånt här "gräs" du pratar oM! humor!linusandersson sa:ibland så tar ja mig i kragen och går ut och letar på lite av det finaste gräset som finns på gräsmattan. sedan sätter jag mig i lugn och ro och över på mina feta halsbloss.
jo det görhanStepup sa:
det är ju inte ett dugg coolt bara töntigtCarl-Jan sa:Jag ska börja, det verkar rätt coolt. Ngn som har tips på hur man får tag i cigaretter?
efter att ha kikat på din profil "Jag är 11år" så inser jag att du inte alls skojar utan tog föregående inlägg på fullaste allvar..OliwerJakobsson sa:det är ju inte ett dugg coolt bara töntigtCarl-Jan sa:Jag ska börja, det verkar rätt coolt. Ngn som har tips på hur man får tag i cigaretter?
Så länge du inte späder ut med tobak, så skulle jag säga att det är hälsosamt.GOS sa:Marijuana är ju antagligen mindre farligt än både tobak och alkohol i längden.
Det kommer ju antagligen få fler att steppa up på ännu tyngre drogor i sådana fall ? Och det borde ju vara bättre att förbjuda tobak i sådana fall? :PGOS sa:Haha, askul tråd.
Men nej, röka tobak är bara jävligt onödigt.
Tycker däremot att man skulle kunna legalisera marijuana, eftersom både tobak och alkohol är lagligt. Lite dubbelmoral att det inte är lagligt då. Marijuana är ju antagligen mindre farligt än både tobak och alkohol i längden. Dessutom, en full människa blir lätt våldsam, medans en som är hög på gräs hellre sitter ner och chillar!
"Myt: Marijuana är en inkörsport till tyngre substanser och därför kommer marijuana användning leda till ökat missbruk av tunga droger.F-T sa:Det kommer ju antagligen få fler att steppa up på ännu tyngre drogor i sådana fall ? Och det borde ju vara bättre att förbjuda tobak i sådana fall? :PGOS sa:Haha, askul tråd.
Tycker däremot att man skulle kunna legalisera marijuana, eftersom både tobak och alkohol är lagligt. Lite dubbelmoral att det inte är lagligt då. Marijuana är ju antagligen mindre farligt än både tobak och alkohol i längden. Dessutom, en full människa blir lätt våldsam, medans en som är hög på gräs hellre sitter ner och chillar!
Sant.Jeansmannen sa:fast är man en vettig människa med något sånär förstånd inser man ju att det är patetiskt, onödigt, ohälsosamt och ganska gymnasuint att röka över huvudtaget
Jo men det är sant, men tänk på att det typ finns fler sorters tolleranser... om man legaliserar cannabis så kanske man i stället för att gå från rökning av tobak till cannabis, går från cannabis till något tyngre.ekebom sa:"Myt: Marijuana är en inkörsport till tyngre substanser och därför kommer marijuana användning leda till ökat missbruk av tunga droger.F-T sa:Det kommer ju antagligen få fler att steppa up på ännu tyngre drogor i sådana fall ? Och det borde ju vara bättre att förbjuda tobak i sådana fall? :PGOS sa:Haha, askul tråd.
Fakta: Skillnaden mellan orsak och samband/korrelation är avgörande. Studier visar att cannabis inte är en större inkörsdrog än lagliga droger som tobak och alkohol. Faktum är att mer avgörande faktorer är sociala förhållande och användarens personlighet. Bara för att marijuana associeras med heroin och kokain för att de alla kallas narkotika betyder inte att cannabis är en orsak till att folk börjar med heroin."
Ännu mer godis till er mediaskadade / propaganda believers http://cannabisera.se/ekebom sa:Så länge du inte späder ut med tobak, så skulle jag säga att det är hälsosamt.GOS sa:Marijuana är ju antagligen mindre farligt än både tobak och alkohol i längden.
Här har ni mediaskadade en fin länk; http://www.medicinskmarijuana.com/myths.html
Jag tror inte att du har brukat cannabis eller någon annan drog heller för den delen, för om du hade det så hade du aldrig resonerat på ett sådant dumt sätt. Alla människor som brukar någon form utav drog gör det i ett särskilt syfte.. Vissa droger förekommer mer i vissa sammanhang, mindre i andra. Har du någonsin funderat på vilken typ av människor som brukar cannabis? Nu talar jag inte om någon som gör det någon gång i veckan, utan folk som brukar drogen regelbundet. Ofta är det människor som uppskattar det sköna ruset som får dig att koppla av, som hellre röker lite med vännerna framför ett skönt tv-spel. Knappast några människor som ska ut och festa, eller bara vill vara coola. Tror du alltså att de då skulle avancera till något tyngre, som inte alls ger dem samma rus och effekt som de vill uppnå? Knappast. Vill man avancera så gör man det oavsett cannabis eller ej.F-T sa:Jo men det är sant, men tänk på att det typ finns fler sorters tolleranser... om man legaliserar cannabis så kanske man i stället för att gå från rökning av tobak till cannabis, går från cannabis till något tyngre.ekebom sa:"Myt: Marijuana är en inkörsport till tyngre substanser och därför kommer marijuana användning leda till ökat missbruk av tunga droger.F-T sa:Det kommer ju antagligen få fler att steppa up på ännu tyngre drogor i sådana fall ? Och det borde ju vara bättre att förbjuda tobak i sådana fall? :P
Fakta: Skillnaden mellan orsak och samband/korrelation är avgörande. Studier visar att cannabis inte är en större inkörsdrog än lagliga droger som tobak och alkohol. Faktum är att mer avgörande faktorer är sociala förhållande och användarens personlighet. Bara för att marijuana associeras med heroin och kokain för att de alla kallas narkotika betyder inte att cannabis är en orsak till att folk börjar med heroin."