Lungan
Ny medlem
Ovärd tråd(gammal)
Carl-Jan sa:Jag ska börja, det verkar rätt coolt. Ngn som har tips på hur man får tag i cigaretter?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Carl-Jan sa:Jag ska börja, det verkar rätt coolt. Ngn som har tips på hur man får tag i cigaretter?
Vilket omoraliskt ämne att ta upp i sådana här sammanhang. Missbrukar ni andra substanser än alkohol och tobak?Roblind sa:brunt och grönt håller ju rätt samma priskurs ^_^EkBOOOM sa:inte mer en grönt och i värsta fall brunt om de är illa med cashenlol....
det blir det om man röker!cingston sa:rök på, livet är kort.
den rökare som har levt längst blev 116 år, så jag undrar var du har fått de studierna ifrån!Dirty-T sa:det blir det om man röker!cingston sa:rök på, livet är kort.
han kanske skulle leva 150 år istället... ingen vetmagnusericsson sa:den rökare som har levt längst blev 116 år, så jag undrar var du har fått de studierna ifrån!Dirty-T sa:det blir det om man röker!cingston sa:rök på, livet är kort.
Sean Kingston?hansolo sa:a chubby nigga on the scene
du är lika tjock som han, babyfaceKinkad sa:Sean Kingston?hansolo sa:a chubby nigga on the scene
Djungel Jocke?hansolo sa:du är lika tjock som han, babyfaceKinkad sa:Sean Kingston?hansolo sa:a chubby nigga on the scene
håll dig till ämnet!Kinkad sa:Djungel Jocke?hansolo sa:du är lika tjock som han, babyfaceKinkad sa:Sean Kingston?
flippad snubbehansolo sa:håll dig till ämnet!Kinkad sa:Djungel Jocke?hansolo sa:du är lika tjock som han, babyface
hah, det har jag aldrig hört ! :P Men man ökar ju chansen att få lungcancer ganska rejältmagnusericsson sa:den rökare som har levt längst blev 116 år, så jag undrar var du har fått de studierna ifrån!Dirty-T sa:det blir det om man röker!cingston sa:rök på, livet är kort.
biggie smalls era fuckers..hansolo sa:a chubby nigga on the scene
hahaegge87 sa:Röker man inte är man en tönt.
Jag är en tönt.
BiggieKinkad sa:Sean Kingston?hansolo sa:a chubby nigga on the scene
... det är fan klantigt att bli beroendefredrikalmighty sa:ibland, när ja har lust. fattar forfarande inte hur man kan bli beroende av det .
Sär skriver gör väl alla!!Fest4ever sa:Fest röker gör väl alla!!
Eller??