Övertalning om att det är asroligt att åka med STS aplresors skidguide kurs!

tornblom

Ny medlem
Hej!

Jag ska anmäla mig till skidguide kursen med STS alpresor men jag är inte helt övertygad ännu.. Nån som har varit med på det innan och vet hur det är att jobba för STS ???

/ Micke, T-bone

"Är du i rätt forum?
Kolla så att inlägget passar in i det forum du tänkt posta ditt inlägg."

Inlägget är nu flyttat till forumet "Skibumkompisar"

Det ar skit skoj! Klart basta korta resan jag varit pa! Man traffar mycket trevligt folk!

jag var med STS på deras snowboardinstruktörs resa förra året och det var en av dom ballaste resorna jag gjort.
man känner ingen när man kommer dit men man kommer hem med en massa nya kompissar som man aldrig annars hade träffat.

ha de

Jobba för STS, mig veterligen så är det inte många av dom som går kursena som faktiskt får jobb.

Smart av STS däremot att ta betalt för sin utbildning och kunna få välja och vraka böand folk som är så intresserade av jobbet att dom betalar för det.

Jag har ofta försökt komma på hur man kan göra likadant med utvecklare man behöver plocka in i olika projekt. Men det blir lite svårt...

Nåja, det är säkert skoj som fasen iallafall... Men om du lär dig så oerhört mycket eller får ett jobb på köpet är jag nog tveksam till.

någon som vet vart bästa stället att vara på i tysktalande alper? Bad gastein har jag hört är sådär.. backigt och lagom med uteliv... nåt annat som är bättre ??

Tillbaka
Topp