Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej fortfarande tappar inte F12 eller Dynafit en del vid utförsåkning Noljas. Testa bägge så kommer du bli överraskad hur bra de är.Nojlas sa:För fjällturer fungerar bara turskidor. (Kolla in den här filmen för rätt fjällturskänsla)
Randonnéeutrustning kommer fungera katastrofalt dåligt, trekkers i en alpinskida är inte att tänka på för fjälltur.
För toppturer, skulle jag säga marker duke/baron om du bara går ett fåtal turer. Du spar pengar, spar vikt, och får mer prestanda än trekkeralternativet. (Eller topptursalternativet) De renodlade randonnéebindningarna spar några extra gram, men tappar en hel del vid utförsåkning.
Här är jag beredd att hålla med helt och hållet. Min utförsåkning har i alla fall inte begränsats över huvud taget av mina bindningar sen jag bytta till dynafit. Det de möjligen begränsar är möjligheten att droppa 10 meter klippa, men det skulle jag personligen inte räkna i utförskning.Hasse_Lindborg sa:Nej fortfarande tappar inte F12 eller Dynafit en del vid utförsåkning Noljas. Testa bägge så kommer du bli överraskad hur bra de är.