På väg till St Anton

mcattack

Ny medlem
På väg till St Anton
Jag Har tänkt att åka ner till St anton i januari och stanna där resten av säsongen. planen är att ta tåg eller flyg ner sen ta in på vandrarhem eller vad man kan hitta och leta ett boende på plats.
Någon som har samma plan och vill hooka? verkar ju som om det bästa är att dela på boende o.dyl :)

På väg till St Anton
Jag har oxå haft lite planer på det, aldrig varit i alperna tidigare så jag vet inte hur det är där nere. Men när man kollar runt på nätet verkar det som om det är sjukt svårt att hitta ett schysst boende till ett rimligt pris. Iaf när man är ute såhär sent.

På väg till St Anton
Hallå där!

Jag, Petter, och min flickvän Emma drar ner nu på tisdag 13e jan till St Anton. Vi tar först flyg till Zurich o sen tåg till Anton. Har bokat tre nätter på vandrarhem o vi har tänkt att fixa boende o jobb på plats!

Vore ju grymt om vi kunde hooka upp, blir ju som du säger billigare o dela.
Är du intresserad av det ifall vi hittar boende?

Petter&Emma

På väg till St Anton
hej jag åker ner till st anton den 27e jan tar flyg till innsbruck och sen nått vandrar hem i anton, så jag kan åxå tänka mig att haka :)
Caroline

På väg till St Anton
Hej!

Jag och en tjejkompis funderar på att dra ner så fort vi hittar boende, förhoppningsvis i början av feb. Slå ihop till ett gäng vore kul. Vi funderar också på att hitta ett vandrarhem till en början för att sen satsa på annat boende och förhoppningsvis jobb. Ni som åker ner tidigare, har ni några tips eller kontakter där nere redan? Några tips på vandrarhem?

/ Amanda och Linnéa

Tillbaka
Topp