HannesK
Ny medlem
Pajjad snowboard
Hej, min simssnowboard som jag köpte reklamerad (pga att enbit av belaget hade lossnat) har blivit "slak", om man kollar från nosen till tailen på brädan så är den inte böjd uppåt utan den är rak... Kommer det göra den skitig att åka på? Jag använder den för att köra rails och kanterna är trubbiga.