Pajjad snowboard

HannesK

Ny medlem
Pajjad snowboard
Hej, min simssnowboard som jag köpte reklamerad (pga att enbit av belaget hade lossnat) har blivit "slak", om man kollar från nosen till tailen på brädan så är den inte böjd uppåt utan den är rak... Kommer det göra den skitig att åka på? Jag använder den för att köra rails och kanterna är trubbiga.
 
Pajjad snowboard
åk in och fråga där du köpte den
 
Senast redigerad av en moderator:
Pajjad snowboard
ojsan, läste inte så noga..

men om du bara ska raila med den funkar det ju
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp