Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Nån som har erfarenhet av denna tillverkare?
Har på gång en "Palmer Honeycombs" 165cm för 4000:- Då inklusive platta för att höja bindningen (undertecknad är storfotad). Nån som vet om dessa plattor funkar bra?
Jag åkte en herrans massa år på min palmer (7000:- , modell- glömt!) utan att den gick sönt. Jag e kasnke inte lika wicked"n"wild (paha :p) som liftwaffes friend, men riktigt så skön var den ju inte! Stor o klumpig- lite svårare att trixa med, men det berodde nog på modellen. Well, thats my experience!
Har själv kört en palmer honeycomb en hel säsong och har inget att klaga på. En väldigt lätt bräda med bra flex i. Kan till viss del hålla med tidigare inlägg om klumpighet, men man kan inte få allt.
jag har åkt på palmer bräda i tre säsonger och skulle rekommendera den utan något gnäll. Den är lite klumpig kanske men det beror mest på att det gäller att vara sin man för att köra den. Den är livlig om man har tyngd och muskler för att klara av den. jag vägde hog själv lite lätt för den men jag gillade den!
Lite sent kanske men ja tittade igenom tidigare inlägg.. Klumpig?? På vilket sätt? Har själv åkt på en Honeycomb i en säsong (modell 2001 tror ja), o det har funkat klockrent! Och då väger jag ändå rätt lite, typ 65 kg.. Jag rekommenderar den helt klart!
Har ägt palmerbrädor i fem år nu och är grymt nöjd.
Kör för nuvande på en circle carbon 167, körde innan dess på en channel 158. Funderar på att skaffa en channel titanium.
Personligen gillar jag brädor med hårt flex eftersom det ger bättre stabilitet i hård fart. Har hittils inte hittat någon bräda som har lika hårt flex som (vissa av) Palmerbrädorna.
Beträffande hållbarheten så jag inte plågat mina brädor i pipen och kan därför inte ge något rättvist svar utifrån det perspektivet, dock har de utan vidare pallat högfartsvurpor och miffolandningar efter sjumetersdropp.....
ergo
Gilar du högfartsåkning och stora berg är palmer`n klockren! Dock inget för snubbar med tändsticksben.