Park bindningar!

Lundvall

Ny medlem
Park bindningar!
Tjenare! jag skulle villja ha ett par bindnigar till förde mästa park åkningen, jag väga ca 75 kilo och har storlek 44-45 på skorna, så jag anar att de borde va en large bindning , är en "mellow-chill-out-snubbe" som piin skrev i sin tråd om alla som skulle köpa ny snowboard, jag har tänkt o köpa mig en fanatic FTC bräda och undrar vilka bindningar jag ska köpa, vill hellst inte gå över 1500/1600, vad ska man ha för något. självklart måste bindningarna passa till FTC:n! har faktist inte en aning om vilka "Uttag" de finns på den. har letat lite men inte kommit med framgång.

MVH
Lundvall

Park bindningar!
oj såg nu ätt de är snowboard forumet tråden ligger i.,.. sry =)

Park bindningar!
Burton Cartel säger jag! With the cap strap we luuv!
Gissar på att du har vanliga "uttag" men har du inte det går det ju alltid att fixa andra plattor, brukar inte va nåt problem...

Park bindningar!
blizzy sa:
Burton Cartel säger jag! With the cap strap we luuv!
Gissar på att du har vanliga "uttag" men har du inte det går det ju alltid att fixa andra plattor, brukar inte va nåt problem...
Killen vill helst inte gå över 1600 och du rekommenderar en Cartel som går loss på 2500. Bra jobbat!

Köp ett par Flux Emblem från junkyard för 1599:-. Klart bästa bindningen på marknaden för det priset.

Park bindningar!
Ska de va så ska de va.. o man kan alltid köpa begagnat.. och nya Cartel får du för 2000kr på hot-zone.tv, 400 kr mer? Wow!

Park bindningar!
Jo, Jag är typ på gränsen att införskaffa flux bindningarna nu ;) tack, men gård e o jämnföra dem med t.ex burton custom o dessa bindningar?

Park bindningar!
Jag har inte koll på Drake bindningar, men Nitro Raiden Bolt funkar utmärkt i parken då dom har lite smalare strap som gör bindningen mer tweakvänlig.

Park bindningar!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp