Park i Bad Gastein

victorsallander

Ny medlem
Park i Bad Gastein
Har fått ett erbjudande att följa med till Bad Gastein v.7 innan ja bestämmr mig vill ja veta lite hur det är med park och sånt där. Blev inte mycket klokare på deras hemsida www.skigastein.com

så om de är någon som vet nått om deras parker om dom ens brukar ha nån så är är jag intresserad på att få höra :)

Park i Bad Gastein
var där förra sommaren, då pratade jag med nån svenska guide där och han sa att dom inte har haft nån park, för där i österrike (iaf i Bad Gastein) föredrar dom puder-åkning före park, men i år kanske dom har ändrat sig...men tror inte det. men annars så har du ju världens chans o åka i härlig puder :)

Park i Bad Gastein
finns en i dorfgastein faktiskt men det e inte mkt att hänga i granen... ligger under 6 stolliften och en tvåstolslift. flachau winkl e betydligt bättre dock...

Park i Bad Gastein
finns en i dorfgastein faktiskt men det e inte mkt att hänga i granen... ligger under 6 stolliften och en tvåstolslift. flachau winkl e betydligt bättre dock...

Park i Bad Gastein
Den underhålls ju inte ens, fullständigt värdelös, den är inte ens i närheten av att kallas park, även om det står så på pistkartan.

Park i Bad Gastein
Nej sist jag var där låg där sten i halfpipen och på alla kickers. Okej att det var lite snö men seriöst...

Park i Bad Gastein
Fanns planer på att bygga en park kring mittstation i sporten förra året.. men planerna rann ut i sanden pga av snö läget förra året. får se hur det blir i år är 250cm i sporten redan så det kanske blir av o år.

Park i Bad Gastein
Bumpar tråden... Ska till BG V.9 i år, någon som varit där tidigare i år och vet om det finns någon park?

Park i Bad Gastein
Parken är chill som fan, men förväntar er inga monsterhopp. OM ni vill ha sådana så dra till horsefeathers.

Men ser ut som dem tänker fixa mer hopp än förra året iaf!

Tillbaka
Topp