oscopus Ny medlem 2011-12-20 park i idre? #1 jag undrar om det är någon som har koll på om och när det kan dyka upp grejjor att jibba på i idre? finns det kanske rentav något uppe redan nu? ska dit nyårsveckan och undrar över vad man kan förvänta. =)
jag undrar om det är någon som har koll på om och när det kan dyka upp grejjor att jibba på i idre? finns det kanske rentav något uppe redan nu? ska dit nyårsveckan och undrar över vad man kan förvänta. =)
oscopus Ny medlem 2011-12-20 park i idre? #2 hittade svaret själv. http://www.idrefjall.se/blogg/index.asp/sektion/only/lid/145328
M masala86 Ny medlem 2011-12-20 park i idre? #3 Jag kommer sätta upp i denna vecka om jag får tillåtelse.
dullen Ny medlem 2011-12-21 park i idre? #5 Läste också på deras hemsida att parken öpnnar inom en snart framtid, men man kan alltid hoppas att den är öppen under nyårsveckan Ses där!
Läste också på deras hemsida att parken öpnnar inom en snart framtid, men man kan alltid hoppas att den är öppen under nyårsveckan Ses där!
M masala86 Ny medlem 2011-12-22 park i idre? #6 ledsen att göra dig besviken. Parken blir klar efter nyår pga snö brist. Men något hopp och rails kommer att finnas
ledsen att göra dig besviken. Parken blir klar efter nyår pga snö brist. Men något hopp och rails kommer att finnas