Park och snöinfo i Bydalen

Denkan

Ny medlem
Tja!! Åker till Bydalen om några dagar och undrar bara om det är någon som vet ifall parken är öppen och i så fall hur många hopp och rails det finns att åka på?? Skulle också gärna vilja veta hur mycket snö det finns i terrängen?? Var där för några år sedan när det talades om 60 cm på nätet vilket i verkligheten motsvarane 10 cm. Vill bara ha lite mer detaljerad fakta från Er som varit där på sistone??

Ha d gött och tack för hjälpen.

det sägs ju att det är runt 60 nu också. jag tvekar på det.
parken finns inte.. eller de e snö där men inte tillräckligt. hoppas dom e så smart så dom sprutar nu när det är kallt.
men annars finns det en tillfällig "park med ett hopp på typ 5 meters plattå sen en rail o sen ett litet hopp:/

men om dom inte är så lata så dom skiter i att spruta så ska dom kunna öppna parken snart.om hur många dagar? om det är efter kommande helg kan jag berätta hur det ser ut efter jag vart där så jag ska upp i helgen

Brukar många backar vara stängda v9? Det brukar säkert vara olika från år till år men hur brukar det oftast vara? Sen undrar jag också, stämmer det att det inte finns nån sitlift i bydalen?

fråga ett nej de mesta brukar va öppet men i år är det en skitsäsong.

fråga två: ingen sitt lift:O

Tillbaka
Topp