Park på isaberg

Park på isaberg
Norrbacken finns det planer för något hopp. Det som krävs är väldigt mycket kyla och länge för att kunna producera snön som krävs, Sen om det blir rails vet jag inte. Men.. så vitt jag vet, sköts inte hoppet, dvs folk fortsätter bygga på det, så försvinner det. Det är inte "bara" att ha ett hopp, krävs underhåll och massa annat! En Liten Julklapps info! :)

Park på isaberg
Var på vallåsen för någon dag sen, dom hade börjat så smått med att bygga upp parken, jag menar, snacket om att det måste produceras massa snö, dom påstår ju att det är isaberg som är den bästa skidanläggningen i södra sverige. Nu får dom faktiskt ta och bevisa det, vallåsen har inte alls dom möjligheterna som isaberg har, men dom gör det bästa av saken, och brukar faktiskt få ihop en helt okej park med många rails och några hyffsade hopp! Park åkning har blivit så jävla stort nu, och det finns gott om jibbers i södra sverige som skulle utnyttja en park på isaberg.

Ne, nu får ni ta o bygga en park, mer folk kommer att besöka eran anläggning då vill jag garantera :D

Senast ändrad:
Park på isaberg
Det suger att bo i Göteborg ibland =/ långt till fjällen.

Jag är i Isaberg iallafall några gånger i månaden.
Släng iväg ett pm om ni ska med

Park på isaberg
Isaberg ger med sig och bygger hopp! Har själv snackat med isaberg senast i förra veckan och enligt ernie så kommer hopp upp vid norrbacken denna veckan ngn gång! Rails har de sedan innan och troligt vis sätts några upp också! Bilder kommer när hoppen är klara! Ha det...

Park på isaberg
Jull3J sa:
Isaberg ger med sig och bygger hopp! Har själv snackat med isaberg senast i förra veckan och enligt ernie så kommer hopp upp vid norrbacken denna veckan ngn gång! Rails har de sedan innan och troligt vis sätts några upp också! Bilder kommer när hoppen är klara! Ha det...
Om jag hör något om hopp så säger jag det till Jocke. ska vara "på" Ernie :)

Snödjup

Tillbaka
Topp