Parkbrädor

Persson1990

Ny medlem
Parkbrädor
Tänkte höra med folk som kör mycket Park vad de använder sig för "Parkbrädor" ni som har, och vad ni testat genom åren och vad ni rekomenderar. Kör nu med en Ride Kink men har kollat upp DC's brädor som verkar vara riktigt sjyssta, någon som vet något om DC's brädor? Släng in allt om era Parkbrädor nu så vi alla får veta massa +/- om brädorna vi som inte testat alla, än.. En sista fråga, någon som vet vilken DC bräda Torstein Horgmo kör med? Over'N'out

Parkbrädor
Jag kör på en DC MLF. Sykt nice.. Lagom all mountain men går för jibbs och stabil :) Gillar den väldi mucho. Horgmo kör PBJ och sen MLF ibland. Köööp!

Parkbrädor
Jag ahr en Extrem spectre 151 cm lång och är en anpassad bräda för folk som tycker mycket om att jibba och hoppa, den rä även väldigt bra anpassad öfr dom som åker off pist. Ett stort plus är att den har mycket pop och är en väldigt lätt bräda, ett minus är att stålkanterna är inte alls styva, så om det kommer lite hårdare snö så har du nästan inge fäste alls, men förövigt en mycket bra bräda vad jag själv tycker :)

Btw så har jag före jag köpte den här brädan också kollat på dc brädor, dom värkar sjukt nice och värkar hålla kvalitén och se nahr dom en välldigt shysst grafik med ;)

Parkbrädor
Lib-tech Skate Banana.... Det är svårt att hitta minus. Det ända jag har märkt är att stålkanten inte går runt hela brädan. finns ingen vid nose/tail. Varför vet jag inte. men har inte drabbats så mycket av de. Men helt klart bästa köpet på länge.

Parkbrädor
..

jag har kört Burton Dominant och jag är superkär i den, funkar som en dröm för mig i parken mellan hopp, boxar och rails. ingen minus bara massa plus.

perfekt pop, directional twin, så skönt flex,, alles gut

:D

/Pinn

Parkbrädor
Samma som Pinn. Burton Dominant! Toppenbräda och är seriöst förälskad i den:D Har haft min ca i 3 säsonger nu tror jag, och den har inte tappat något alls i flex/spänst(?) what so ever :D Allroundbräda i parken, verkligen!:) ++++++

Hört mycket gott om Bataleons alla brädor också, vet dock inte så mycket spec om dom.

Peeeeys!

/mia

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp