Parken i Bruket - Stockholm

Vallevalle

Ny medlem
Nu har Bruket fått upp lite mer rails. Hoppet är på 3 och 9m.
För mer information om öppettider och liftkortspriser kolla http://www.jakfreeride.se

9m rainbowbox, 10m rail, 6m box
rails.jpg

10m down-flat-down
down-flat-down.jpg

Hopp, lilla: 3m, stora: 9m
kickar.jpg

8m box
downbox.jpg

logo8.jpg

Senast ändrad:
ser bra ut först. sen börjar man undra lite hur dom tänkt med kickarna, framför allt till railet.

Senast ändrad:
alla kickar ser väl bra ut, utom till rainbowen, hoppen såg flacka ut men. Railet såg roligt ut

Davidson sa:
Vallevalle sa:
Davidson sa:
ser bra ut först. sen börjar man undra lite hur dom tänkt med kickarna, framför allt till railet.
va?
JAg tänkte på railet. men som sagt så har jag kört för mkt sidekick så det va det ända jag tänkte på.. men det ser bra ut!
enda är rainbow kicken som är lite liten kanske. Featuresen såg sköna ut iaf!
jo förstår att det ser lite svårt ut, men inga problem att komma upp på den, tanken är att det ska höjas lite så den kommer upp på en platå sen.

Vallevalle sa:
Davidson sa:
Vallevalle sa:
JAg tänkte på railet. men som sagt så har jag kört för mkt sidekick så det va det ända jag tänkte på.. men det ser bra ut!
enda är rainbow kicken som är lite liten kanske. Featuresen såg sköna ut iaf!
jo förstår att det ser lite svårt ut, men inga problem att komma upp på den, tanken är att det ska höjas lite så den kommer upp på en platå sen.
Ok aa lite svårt att få rätt blick från en bild. funkar säkert bra når man åker.

Ser sjukt bra ut! Jag ska dit ner när jag inte jobbar eller pluggar.
Mycket bättre park än vad vi har i de närmsta stockholmsbackarna.

någon som vet hur man kommer dit från stockholm. hittar ingen adress till stället. går det ens att åka kommunalt dit?

varför sätter dom alla rails i bredd? roligare om man sätter dom efter varandra så kan man ju köra alla i ett åk.

den här backen finns inte, det är bara ett stort skämt, om den skulle finnas är allt asdåligt shejpat och flera kilometer lång liftkö. åk inte hit!

Senast ändrad:
ok, för jag tänkte åka dit med min polare på söndag och shredda lite. men är det värt att åka dit? vill gärna ha ett par ärliga svar angående detta. tar liksom över 1 timme att åka dit och det är inget problem ifall det bara går att jibba runt där en dag utan att tröttna

havreboll sa:
ok, för jag tänkte åka dit med min polare på söndag och shredda lite. men är det värt att åka dit? vill gärna ha ett par ärliga svar angående detta. tar liksom över 1 timme att åka dit och det är inget problem ifall det bara går att jibba runt där en dag utan att tröttna
hoppet är skönt 9m platå. railsen är från scandinavianshaper så det är av högsta kvalité. Men pistning görs av kommunen och bara på vardagar, på söndagar är det inte nypistat så kan inte säga hur bra det kommer vara i backen. beror ju på vädret under helgen.

Senast ändrad:
haha men det ska va awesome väder, typ 10 minus så det är nog lugnt. verkar som att det blir bruket på söndag, cya alla där :)

Tillbaka
Topp