Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
word! kungsberget är överskattatme_mogul sa:nääe allt i kunsberget är skit för tillfället.. kommer troligtvis vara så hela vintern också. de är jag kanske säker på..:/
Dyr är förnamnet, det är kall mat också :SOdlander sa:resturangen är dyr iaf..
OrdOhm1e sa:*STAVNINGSPOLISEN* De borde väll ändå stå KungsBerget? x)
särskrift är finastOwetZ sa:OrdOhm1e sa:*STAVNINGSPOLISEN* De borde väll ändå stå KungsBerget? x)
Ok ejekdahl sa:särskrift är finastOwetZ sa:OrdOhm1e sa:*STAVNINGSPOLISEN* De borde väll ändå stå KungsBerget? x)
va snackar du om?. du har nog inte vart där på sistoneme_mogul sa:nääe allt i kunsberget är skit för tillfället.. kommer troligtvis vara så hela vintern också. de är jag kanske säker på..:/
Bra Markus, precis så är det och dom fattar inte :POdlander sa:han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
bara så du vet det är grymma jibbers i sthlm och och dom du tänker poå som kör geekblades kommer från typp alby fittja vårby vårberg sthlm värsta städer och dom som hyr skidor kanske aldrig brukar åka men sluta klaga på sthlms åkare det finns riktigt grymma var bara det ja villa komma fram till. hoppas nu det finns en sthlmare som håller med mej till 110%Odlander sa:han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
EHY!!! Chilla!corkaren sa:bara så du vet det är grymma jibbers i sthlm och och dom du tänker poå som kör geekblades kommer från typp alby fittja vårby vårberg sthlm värsta städer och dom som hyr skidor kanske aldrig brukar åka men sluta klaga på sthlms åkare det finns riktigt grymma var bara det ja villa komma fram till. hoppas nu det finns en sthlmare som håller med mej till 110%Odlander sa:han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
word! :POdlander sa:han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
jag har upplevt många sakercorkaren sa:bara så du vet det är grymma jibbers i sthlm och och dom du tänker poå som kör geekblades kommer från typp alby fittja vårby vårberg sthlm värsta städer och dom som hyr skidor kanske aldrig brukar åka men sluta klaga på sthlms åkare det finns riktigt grymma var bara det ja villa komma fram till. hoppas nu det finns en sthlmare som håller med mej till 110%Odlander sa:han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
W0rd.. sthlm:are kom inte hit, snääll;D ja är så trött på att stå och skrika åt er;P hahahaha peace!Odlander sa:jag har upplevt många sakercorkaren sa:bara så du vet det är grymma jibbers i sthlm och och dom du tänker poå som kör geekblades kommer från typp alby fittja vårby vårberg sthlm värsta städer och dom som hyr skidor kanske aldrig brukar åka men sluta klaga på sthlms åkare det finns riktigt grymma var bara det ja villa komma fram till. hoppas nu det finns en sthlmare som håller med mej till 110%Odlander sa:han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
och av följande är 95% Stockholmare.
dom ramlar i kickarna och ligger kvar i 3-5 minuter
smiter före i liftkön och säger "fel av mig, jag gör inte lika nästa gång"
sladdar in i folk och whinar på kungsbergs prepareringar med fet inner stockholms dialekt.
slänger godispapper i backarna, kör slalom i liftspåret, allmänt jobbiga
ställer sig precis efter boxar,rails och hopp så man inte kan köra först nån godtrogen människa har sagt åt dom att dom står ivägen.
kör där man inte får köra och skyller på att det inte stod någon skylt, m.m
Men faan va cooolt å komma från sandviken...Odlander sa:jag har upplevt många sakercorkaren sa:bara så du vet det är grymma jibbers i sthlm och och dom du tänker poå som kör geekblades kommer från typp alby fittja vårby vårberg sthlm värsta städer och dom som hyr skidor kanske aldrig brukar åka men sluta klaga på sthlms åkare det finns riktigt grymma var bara det ja villa komma fram till. hoppas nu det finns en sthlmare som håller med mej till 110%Odlander sa:han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?
sladdar in i folk och whinar på kungsbergs prepareringar med fet inner stockholms dialekt.
ställer sig precis efter boxar,rails och hopp så man inte kan köra först nån godtrogen människa har sagt åt dom att dom står ivägen.
coolt vette fan... aja, släng skiten i sthlm;P hehe looLerS, peace!elfiethejibber sa:Men faan va cooolt å komma från sandviken...Odlander sa:jag har upplevt många sakercorkaren sa:bara så du vet det är grymma jibbers i sthlm och och dom du tänker poå som kör geekblades kommer från typp alby fittja vårby vårberg sthlm värsta städer och dom som hyr skidor kanske aldrig brukar åka men sluta klaga på sthlms åkare det finns riktigt grymma var bara det ja villa komma fram till. hoppas nu det finns en sthlmare som håller med mej till 110%
true truecorkaren sa:bara så du vet det är grymma jibbers i sthlm och och dom du tänker poå som kör geekblades kommer från typp alby fittja vårby vårberg sthlm värsta städer och dom som hyr skidor kanske aldrig brukar åka men sluta klaga på sthlms åkare det finns riktigt grymma var bara det ja villa komma fram till. hoppas nu det finns en sthlmare som håller med mej till 110%Odlander sa:han snackar om att vi vill ha våran park för oss själva och inte onödiga sthlmare som kör upp allt med snowblades och hyrskidor, aiight?