parken i kungs berget

parken i kungs berget
Ojamae sa:
Fan vad alla ska vara så jävla negativa då. De flesta här generaliserar, bara för att vissa stockholmare kanske beter sig lite dumt i backen så behöver inte alla vara likadana. Det finns säkert lika många personer i andra städer som inte heller kan uppföra sig i backen. Dessutom så har vi väl alla en sak gemensamt här på freeride: Vi älskar alla att åka skidor, varför ska ni då hålla på att klaga på att Stockholmare gärna vill åka i Kungsberget, klart de ska få göra det. Och hade inte Stockholmarna åkt i kungsberget så hade vi troligen inte haft nån bra park överhuvudtaget. De stora pengarna tjänar kungsberget på just dagkorten, dessa säljs mest till folk runt Stockholmsområdet. Av den anledningen går det bra för Kungsberget och de kan satsa på parken.
ORD

parken i kungs berget
parken i kungs berget
jeppenator sa:
maft sa:
men shit va alla har fel.. "railsen hugger" haha tror noog mer på att ni som klagar är dåliga än på att railsen hugger..
Sure.. om majoriteten av dethär forumet skriver att railsen hugger så stämmer väl detta? jag gissar att dom flesta kan åka på rails.. annars äre nog svårt å veta om dom hugger eller inte..

när jag va där va de bara en bred halvlång box som de gled hyffsat på.. man såg folk som trillade av kinkboxen å den lilla battleship boxen va sjuuukt huggig den me... så sluta klaga på andra;) de kanske är du som är FÖÖÖÖR skillad för å inte känna av huggen bara?
AA de e klart, ja kanske är för bra helt enkelt. men dem gånger som jag har varit där så har inte ralisen huggit nånting, och mina polare som åker där typ varannan dag tycker inte heller att railsen hugger. menmen som sagt vi/jag kanske är för bra helt enkelt :D

Tillbaka
Topp