parken i saas-fee ?

Filleeee

Ny medlem
parken i saas-fee ?
tja, ska till saasfee och zermatt nu den 7 april och jag undrar om det är nån som vet hur parken ser ut på dessa ställen?

tack
 
parken i saas-fee ?
jag kan itne säga säkert då jag inte varit på nått av ställena i år men Zermatt brukar va feet som fan.. grymma half-pipes... sas fee vet ag inget om..
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp