L lassiter Ny medlem 2007-03-04 Parker #3 hej jag heter johan och jag är femton och ett halft år och jag tycker att kläppen har den bästigaste pajken=) vad tycker du??
hej jag heter johan och jag är femton och ett halft år och jag tycker att kläppen har den bästigaste pajken=) vad tycker du??