Parlino Swedish open Åre 29/3!

rutgersson

Ny medlem
Tjena Jeppenator och alla andra! med tanke på att du är den enda som svarar på alla forum nämnde jag ditt namn först. Någon som tänker medverka i Parlino Swedish open? fett grymt förstapris: ticket to JOI. Här tar det slut i databasen, någon som vet något mer? eller har en liten schyst länk att dela med sig av? Hur fan anmäler jag mig? tänkte testa mitt nya trick switch double cork 2160..

jag vet att tj, simon och jon kommer att infalla som domare denna tävling. Det är en öppen tävling för allmänheten (så även du jeppenator/schtekinator) får vara med ;) ne, skämt åsido. Du e fin påg, jag vill också krama dig, kom hit din lille björn... tillbaka till tävlingen. Det är ju precis som en vanlig tävling med lite kval åk och senare final, tror att man anmäler sig där. start 09:00 i bräckes svarta linje. Som sagt första priset är ju en invit till joi vart det nu än kommer vara i världen nästa gång. fred ut hempojkar( försvenskad version av "peace out homeboys") Ps. Jeppenator gå ifrån datorn för fan;) Ds.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp