waxoff
Aktiv medlem
Pepparkaka - en smakresa
Absolut!Heddious sa:Finns det inte risk för att åsamka mer skador med gasolbrännaren än vad baconet är tänkt att lindra från början?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Absolut!Heddious sa:Finns det inte risk för att åsamka mer skador med gasolbrännaren än vad baconet är tänkt att lindra från början?
Ska jag tolka detta som att så alltså även var syftet?xSooLx sa:Absolut!Heddious sa:Finns det inte risk för att åsamka mer skador med gasolbrännaren än vad baconet är tänkt att lindra från början?
Nejdå, bara ett konstaterande, framförallt ett förtydligande för den som på allvar övervägde att ersätta silvertejpen med bacon... eller vice versa. Jag vet inte vilket som skulle vara värst..!?Heddious sa:Ska jag tolka detta som att så alltså även var syftet?xSooLx sa:Absolut!Heddious sa:Finns det inte risk för att åsamka mer skador med gasolbrännaren än vad baconet är tänkt att lindra från början?
såja såja Tompan, andas.Tompan14 sa:Men för i helvete!! Vad är det för generalfel på er generation egentligen?!
Bäst är tveklöst mammas hemlagade pepparkakor, inget jävla köpeskit fullpackade med konstgjorda ämnen och konserveringsmedel!
JAG ÄR SURGUBBE, HÖR MIG RYTA!!
"I could kiss ya!" - Brad ColbertJugga72 sa:Håller med Hemmagjorda pepparkakor slår köpekagorna överlägset.
Håller mig till henriettas pepparkakor som de kallas i Vår kokbok från 1968. Finns även recept på hur man gör Majonnäs och Bearnaise![]()
Jibberisch:Jibberisch sa:Ake_Astrom:
Jag säger inte att du har fel. Jag säger bara att om du är öppen för att doppa kakorna i mjölk, så finns andra danspartners som det svänger mer om. Är allt jag säger.
Det är ingen som har påstått att man vare sig ska eller bör avslöja mammas recept, bara ge henne det erkännade hon förtjänar efter att i åratal stått ut med all din skit. För vi vet att du var ett jobbigt barn...Heddious sa:såja såja Tompan, andas.
enda anledningen till att jag inte delar med mig av (eller fram tills nu ens nämner) släktreceptet på skurna pepparkakor, som innehåller ett par ingredienser som alla googlingsbara recept på samma tema verkar missa, är för att jag (precis som när det gäller vissa speciella puderåk) faktiskt inte vill dela med mig av det till vem som helst. :D
det är inget generalfel med mig, jag har bara anammat surfkulturens hemlighetsfullhet, för det är som bekant därifrån alla andra livsstilssporter hämtar sin inspiration
ahem.
Det har hänt ja.Jibberisch sa:tompan14:
Din jävla hippie! Syr du egna kläder också?
Kan en personlig åsikt vara fel? :OHeddious sa:men inte anser att mjölk är en av de bättre saker man kan doppa nämnda bakverk i, då har du fel.
linder sa:Kan en personlig åsikt vara fel? :O
... så din åsikt om att hans åsikt är fel kan ju inte heller vara fel ... fan :/