"Pimpa" stavar !

Nickelero

Medlem
"Pimpa" stavar !
Tja!

Tänkte nu i helgen kappa mina stavar och göra om dom:)
Funderade på att bytta till cykel handtag och styla skaftet!

Undrar om ni har några tips på bra cykel handtag eller andra handtag som man kan ha istället och idéer på göra om skaftet?

Om ni har tidigare erfarenhet av det här får ni gärna lägga upp några bilder på era stavar :)

"Pimpa" stavar !
varför kapa dom? jobbigt och ha 4 bitar stavar :D

Senast ändrad:
"Pimpa" stavar !
eftersom stavar skadas lätt så känns det onödigt att pimpa dom :)
men om du nu vill det så skaru lacka dom i nån clean färg som matchar dina kläder förstås.

"Pimpa" stavar !
cykelhandtang låter typ endå rätt smuud!
Kör du utan ögglan för handleden då?

Måla den svart åsså taru en fin penna och skriver wutang över hela staven!

"Pimpa" stavar !
Lägg ned änden av ögglan i staven och tryck ner en plugg så sitter den nog.
Eller låt en bit av ögglan träda ned på insidan av cykelhandtaget, men tror du måste limma då.

"Pimpa" stavar !
jag tycker du ska göra så! sjukt skönt asså, det enda som blir lite drygt om du inte har banden är att om du typ tappar greppet om staven eller om den fastnar nånstans. Och ett till tips är att inte ta gummihandtag, blir redigt hala när det är blött. Ta såna här kickboard handtag istället, de är typ i skumgummi eller nått sånt, de tycker jag funkar bäst! :D

hoppas dina poles blir cleana :D

"Pimpa" stavar !
fan nicke :P lite trä i toppen av cykelhandtaget, ögglan on top, sen skruvar du fast skiten i trät! kom över så gör vi det tillsammans ^^

"Pimpa" stavar !
har också funderat på det med cykelhandtag men jag har inte hittat några med rätt dimension:( staven är jävligt mycket smalare än styret:(

Tillbaka
Topp