W
whirlybird
Guest
Pinsamma åkare i Högbyn
lukas_bromma är ett fett skönt exempel btw
Jo fan vad jag tar åt mig.. har bara tränat å tävlat portåkning i över 10 år... så ja carvar nog minst lika bra som dugurra69 sa:Haha... vilket aggerssivt forum detta är! Alla verkar ta åt sig och lyckas verkligen missförstå! NEJ!!! MAN FÅR HA VILKA JÄVLA KLÄDER MAN VILL!!! Jag har aldrig sagt annat. Vad jag inte fattar är varför man lägger ned tusenlappar på något om man inte tänker anstränga sig. Då är det väl bättre att köpa en moppe och stå och burna vid korvkorren!?Noamaan sa:VEM FAN BRYR SIG OM MAN KAN CARVA ELLER INTE? + att man behöver väl inte köpa dåliga grejjer om man inte kan åka? Jag tror att gurra69 inte kan åka
Nej, "Noamaan" jag kan inte åka... Jag har inte lyckats att lära mig ett skit under de 30 år jag åkt utför. Under 10 år hade jag ca 100 skiddagar per år men inte fan lärde jag mig något för det...![]()
spegelbild eller?TT-JONTHE sa:Jag såg samma sak i Branäs såg förfärligt ut dom va danskar men dom hade K2 allihoppa och snygga hjälmar och snygga kläder men va hände när jag såg dom hoppa på ett litet blått hopp? Jo dom bara hoppade och sedan ramlade dom typ ihop när dom landade..
word, hahaLandahl sa:jag tycker att gurra69 är ganska pinsam som inte har något bättre för sig än att sitta och göra forum emot folk som har ballare utrustning en vad han själv har....
nepp:D och det är jag stolt förmillionaire sa:Landahl? Du kan inte heller åka eller?
jag var ironisk? kanskeJohnAngren sa:Tar ingen sida i denna diskussion men får ja bara fråga hur man kan hänga på freeride å vara STOLT över att inte kunna åka?Landahl sa:nepp:D och det är jag stolt förmillionaire sa:Landahl? Du kan inte heller åka eller?
Tsss tsss inte en chans aggea_ahlnas sa:Jag LOVAR på heders ord att jag kan carva. ganska bra tilloch med
haha håller med, dom flesta här har jue faktiskt damp;P men så kan de va.. alla är inte perfekt;Dgurra69 sa:Jag trodde att medlemmarna på Freeride skulle ha större förmåga att driva en diskussion framåt men jag antar att det är för många osäkra youngsters här.
Har nog aldrig varit på ett forum där folk är så ilskna och inte lyckas bidra i debatten som här...
Där satt den, klockrent svar!Ewasx sa:Orka vara häst. Bara för att du har en tight ekonomi och inte har råd med tyg på kroppen så behöver du inte klaga på andra som har det.
/hej hopp, ewasx
haha, ja jag tror det...Huggybear sa:träffade han en öm punkt?dif_89 sa:orka bry sig
Ja tänk hur det skulle se ut...erikolja sa:På tal om kläder tycker jag det hade varit jävligt ballt om Tex Jon Olsson hade kört i en neonrosa overall med skärp i midjan å pälsmössa.
Jag e säker på att många hade börjat med det efteråt:P Det e lite skrämmande
Haha.. klockers! Ser ju klart ballt ut!Peter_K sa:Ja tänk hur det skulle se ut...erikolja sa:På tal om kläder tycker jag det hade varit jävligt ballt om Tex Jon Olsson hade kört i en neonrosa overall med skärp i midjan å pälsmössa.
Jag e säker på att många hade börjat med det efteråt:P Det e lite skrämmande
(ok, pälsen är inte på mössan)
haha, jag såg också just de snubbarna! klockrent!TT-JONTHE sa:Jag såg samma sak i Branäs såg förfärligt ut dom va danskar men dom hade K2 allihoppa och snygga hjälmar och snygga kläder men va hände när jag såg dom hoppa på ett litet blått hopp? Jo dom bara hoppade och sedan ramlade dom typ ihop när dom landade..
Tänkte precis säga samma sak som mr skoglund, men nu när han så väl påpekat felet med dennna tråd nöjer jag mig med citeras hans visa ord!!!Mr_Skoglund sa:Shit, tråden är för mig ett riktigt lågvattenmärke för Freeride. Är inte så frekvent användare här längre men det är nu officiellt bekräftat att freeride är ett tillhåll för allt för många jerks.
Gurra69, du måste skämta med oss alla? Skidåkning oberoende skicklighetsgrad kan vara kul, oftast har de sämsta åkarna roligast, tänkt på det? Vill kidsen sen prioritera kläder och lägga pengarna på det, är det ditt problem?
Att grabbar/män har ett intresse för mode är högt förekommande idag, och det kommer bara växa. Uppenbarligen är det kläderna du stör dig på, du klagar väl inte om de har en overall från -89?
Det är Gurra69 som har för mycket tid, inte kidsen, som sitter här och beklagar sig över sin dåliga självkänsla, fruktar den nya generationens idéer och sätt att vara.
"Vi sätter därför på oss våra 2m:s lagg, vårt 20 år gamla skidställ och helt för dåliga googles sen visar vi kidsen! Fan vad häftiga vi är då.."
Denna stolta oldschooltendens och alfahanementalitet ser jag bara som ytterligare en metod att försöka nedvärdera andra och beklaga sig för att framhäva sig själv.
För det första hade nog kidsen bra mkt roligare än vad du hade den dagen
För det andra mår inte kidsen dåligt över dina klagomål, det är du som mår sämst
För det tredje är det, tro det eller ej, att folk får både klä sig och åka hur dom vill
För det fjärde, släpp finn-fem-fel-mentaliteten
För det femte, jag plogar alla backar ner
Men ärligt, är det inte roligare att glida ner i backen snygg (efter egen bedömning) än att glida ner osnygg? Nä Gurra...då sätter vi på oss blåstället och visar skitungarna att vi kan köra skiten ur dom..hoppas kidsen gråter sig till sömns. Lägg bara ner.