V Vegehall Ny medlem 2008-08-15 Pistmaskin #1 hej hej någon sm vet hr man går til väga om man vill köra pistmaskin i österrike?? vad krävs de för körkort, var vänder man sig? tacksam för svar
hej hej någon sm vet hr man går til väga om man vill köra pistmaskin i österrike?? vad krävs de för körkort, var vänder man sig? tacksam för svar