Pistmaskin

Vegehall

Ny medlem
Pistmaskin
hej hej
någon sm vet hr man går til väga om man vill köra pistmaskin i österrike?? vad krävs de för körkort, var vänder man sig?
tacksam för svar
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp