Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
in your face, "eevez". tycker absolut du bör söka, för din ålder går det ju inte att ha så mycket bättre erfarenheter/meriter.classe91 sa:Har förarbevis i hjullastare, traktorgrävare, grävmaskin, bandshaktare, pistmaskin,b,be,c,ce körkort.
ne men har då haft 10 tal maskiner i familjen ( pappa är åkare ) så har kört maskin till och från i säkert 5-6 år, sen har jag gått maskinförar utbildning i 3 år så har ju alla förarbevis på dom maskinerna jag valde, och har jobbat med de ordentligt i 3-4 år så jag kallar de då rätt så bra erfarenhet, och har redan pistmaskin förarbevis så kan ju inte ha sämst chanser av dom som söker + att man har lite kontakter med folk som jobbat där tidigare som kanske kan lägga ett gott ord för en, men de ä ju bara att prova kan ju inte bli sämre än att man inte får jobbet eller ??![]()
Tycker ändå det låter som att du har sinnesvilt grymma meriter. SÖK!classe91 sa:går ju skola i de så maskin förarbevisen gjorde man klart före man va 18 så då när man fyllde 18 så fick man alla bevis hemskickade i brevlådan, och körkorten gjorde man bort efter varandra för att man hadde så mycke praktik i att köra dom på \"körgård\" så gjorde man b ena veckan och c den andra och e den tredje då går de fort
och att man kanske inte är helt bakom flötet inom den här branshen
sen helt rätt av dig \"svenke\" man ska köra i hop 200 timmar för att få ut förarbevisen och jag skrev fel har bara utbildnings beviset så får väll försöka skramla i hop 200 h i vinterde blir några nätter
![]()
Fösöker man inte så kommer man då aldrig att få jobbet![]()
mvh//classe