Sakarias-Majander
Medlem
Pistol Flip . . .
Va e de egentligen . . sj tkr ja de ser ut som en flat 540 till sw rodeo 7
ok bra då vet jaJekub sa:finns redan en tråd om det här..
men eftersom att vissa inte orkar söka så berättar jag att det är en rodeo/flat 7 till misty 5
jag vet de nu ( jekub ) sa deE_Rockner sa:finns en annan tråd om detta
aaa men tycker de e ite mer likt flat 7 an rodeofreppen sa:det är rodeo 7 till misty 5.. typ..
jo men jag såg inte att nån redan hade skrivit i tråden, så först skrev jag så här: Finns redan en tråd om detta.SakariasMajander sa:jag vet de nu ( jekub ) sa deE_Rockner sa:finns en annan tråd om detta
är för trött för att orka tjafsa emot egentligen, men eftersom att jag inte har något annat för mig så kan jag göra det ändå.paffare sa:Ni som däger rodeo till misty, kolla igen genom att pausa och starta. Det är en Misty 630 till misty 630. Punkt slut
jekub rätt paffare felJekub sa:är för trött för att orka tjafsa emot egentligen, men eftersom att jag inte har något annat för mig så kan jag göra det ändå.paffare sa:Ni som däger rodeo till misty, kolla igen genom att pausa och starta. Det är en Misty 630 till misty 630. Punkt slut
Solklar flat 7 till misty 5, jag har gjort ett antal flat 7or så jag vet hur de ser ut och känns.
Om du dessutom går in på forumtråden om pistol flip på ns så säger över 70% att det är rodeo eller flat
SakariasMajander sa:Va e de egentligen . . sj tkr ja de ser ut som en flat 540 till sw rodeo 7
"Added: September 04, 2007 (More info)
Joe Murrell doing a "Pistol Flip" in Saas Fee 0..."
MORE INFO!!!
"Added: September 04, 2007 (Less info)
Joe Murrell doing a "Pistol Flip" in Saas Fee 07, Bio 7 to misty 5."
TADA!!! ...
Visst hatar man folk som inte orkar söka ... Men när dom inte ens orkar titta på beskrivningen i den egenbifogade youtube länken !....
*SUCK*
Är det inte svårt att bromsa upp rotationen efter en flat/rodeo 7 när man ska slänga en misty efter den? :PJekub sa:är för trött för att orka tjafsa emot egentligen, men eftersom att jag inte har något annat för mig så kan jag göra det ändå.paffare sa:Ni som däger rodeo till misty, kolla igen genom att pausa och starta. Det är en Misty 630 till misty 630. Punkt slut
Solklar flat 7 till misty 5, jag har gjort ett antal flat 7or så jag vet hur de ser ut och känns.
Om du dessutom går in på forumtråden om pistol flip på ns så säger över 70% att det är rodeo eller flat
Där kom det, varför nämna något som folk tidigare har skrivit? Tror du inte att de kan läsa?CharlesAndreas sa:Det är en bio 7 till misty 5 står det ...
vore väl kul att veta hur man gör för att bli så där duktig också..perrefrirreberreklarre sa:Råkade dubbelposta pga dålig musplatta. Ha en trevlig dag!