PIXMANIA Hjälp !

• Trådstartare Trådstartare Deeespin
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
D

Deeespin

Guest
PIXMANIA Hjälp !
tja jag har beställt ett kamera paket från pixmania för 3 k och jag råkade beställa 3 ggr och jag har gjort ett sånt där anullerings mail jag beställde nyss kommer dom att anullera 2 av mina betsällningar då lr ? puss

PIXMANIA Hjälp !
haha! osis jag tror nog dom kommer att göra det. BTW vilken kamera köpte du?

PIXMANIA Hjälp !
Nämen nejj : O... vilken du har då osis.. HAHAH rätt åt dej..! ! sluta lägga upp forum. Du lägger upp nya forum varje dag, Sluta upp me de, de är irriterande, du är under tolv de märker man som du skriver. du är inte nog gammal för denna sida. gå till www.lunarstorm.se , de låter mer passande för dej tycker jag., där är folk också Osmarta och svara på dina identiska frågor (ville inte utrycka mej me ett dumt ord).

PIXMANIA Hjälp !
Ohm1e sa:
Nämen nejj : O... vilken du har då osis.. HAHAH rätt åt dej..! ! sluta lägga upp forum. Du lägger upp nya forum varje dag, Sluta upp me de, de är irriterande, du är under tolv de märker man som du skriver. du är inte nog gammal för denna sida. gå till www.lunarstorm.se , de låter mer passande för dej tycker jag., där är folk också Osmarta och svara på dina identiska frågor (ville inte utrycka mej me ett dumt ord).
Nej men vi märker alla att du också är en bra bit över tolv år... kan ni inte sluta svara på inlägg som ni inte är intresserade av bara? (jag vet att jag gör det nu, men jag gör det i förebyggande syfte =) )

pZ

Senast ändrad:
PIXMANIA Hjälp !
Skärp er! Har ni inget vettigt att säga så skriv inte! Svårare är det inte.

Självklart så kommer du inte behöva vare sig betala eller ta emot alla tre kameror. Det du gör är att du ringer till PixMania imorgon under dagen och berättar hur det ligger till. De kommer garanterat att få din beställning precis som du vill ha den.

PIXMANIA Hjälp !
Detta är en fråga mellan dig och pixmania, omöjlig för oss att svara på.
Tråden låses.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp