Pizzaaugust

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

jeppenator

Aktiv medlem
Pizzaaugust
Måste lägga ut en tråd i sorgens spår då nu denna alltid så trogna pizza inte finns med oss längre här på freeride.. jag sörjer djupt hans bortgång men vet att han alltid finns med oss och övervakar oss endå.

R.i.p. Pizzaaugust

Pizzaaugust
han blev inte bannad.. han har helt enkelt gått ur tiden här på freeride

Senast ändrad:
Pizzaaugust
Alla hjärtans dag, en sorgens dag.

Mina tankar går till familjen & vänner.

Pizzaaugust
Noamaan sa:
vem fan är pizzaaugust? Orka göra tråd? JAG LACKAR!
vet du inte vem Pizzaaugust var? du har då inte vart med länge.. han var en av grundpelarna till hela freeride comunityn..antagligen hade han vart medlem långt innan du var ens påtänkt, och nu när han är borta har vi en svår tid framför oss.. men om vi väl kämpar tillsammans så kommer vi att lyckas..

än en gång.. RIP august

Senast ändrad:
Pizzaaugust
Ni som haft August som idol och förebild, FÖLJ INTE HANS SPÅR! det är inte värt det! Ta inte bort era konton! Det kändes som att Pizzaaugust var min lillebror och jag har förlorat mycket av lusten att freerida. MEn vi måste hålla ihop. tillsammans klarar vi detta. Freeride har genomgått en stor förlust. // Jesper Norén

Pizzaaugust
jeppenator sa:
Ni som haft August som idol och förebild, FÖLJ INTE HANS SPÅR! det är inte värt det! Ta inte bort era konton! Det kändes som att Pizzaaugust var min lillebror och jag har förlorat mycket av lusten att freerida. MEn vi måste hålla ihop. tillsammans klarar vi detta. Freeride har genomgått en stor förlust. // Jesper Norén
Gjorde det med min förra. vet inte varför. Den var väl inte jättegrym men medlem sen 2003 och 6000+ besökare

Pizzaaugust
Emilia_85 sa:

Citerar mig själv. Trodde han omkommit i lavinolyckan i St. Anton.
Men hur är det, har han bara tatt bort sin profil?

Pizzaaugust
Emilia_85 sa:
Emilia_85 sa:

Citerar mig själv. Trodde han omkommit i lavinolyckan i St. Anton.
Men hur är det, har han bara tatt bort sin profil?
Det är väl inte så bara? det är ju en hems tragedi.. käns ju sjukt tomt utan våran august här på freeride.. fan för han!! hur kan han lämna oss såhär?

KOM TILLBAKA AUGUST!

Pizzaaugust
Användare kommer och går...känns inte så nödvändigt att starta en tråd om det hela?
Jag, säkert bland andra, misstolkade rubriken med tanke på händelserna i S:t Anton igår. Spara uttryck som R.I.P. till de gånger det är berättigat.

Lockdown...

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp