Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dom restrerande 90% är säkert dålig försäsongsträning..Blackriverpaint sa:pjäxorna är säkert 10 % anledning till onda benhinnor........
sök i forumet och du hittar massa info om detta fenomen......
det gör så att man slipper hårsäcks inflammation..MSt sa:Läste i en av trådarna om benhinneont att det kan hjälpa lite om man rakar den delen av benet som man har mot plösen. Vet några alpinister på skidgymnasierna som rakar sina smalben. Har dock aldrig provat själv, men som sagt av vad jag har hört så kan det vara värt att prova.
Det kan visst hjälpa.jeppenator sa:det gör så att man slipper hårsäcks inflammation..MSt sa:Läste i en av trådarna om benhinneont att det kan hjälpa lite om man rakar den delen av benet som man har mot plösen. Vet några alpinister på skidgymnasierna som rakar sina smalben. Har dock aldrig provat själv, men som sagt av vad jag har hört så kan det vara värt att prova.
men mot benhinne inflammation hjälper de inte.. hihi
fast prova å se om de blir bättre?
Mmmm, aka Voltarén!Reine sa:Ett tillbehör som man borde ha till alla pjäxor är min gode vän Diklofenak