S
seko
Guest
pjäxor flex
.
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du vet om att du skriver i ett forum där flertalet av Sveriges mest kunniga pjäxfixare (i brist på bättre ord) är aktiva va?seko sa:vad är ditt problem tror du att dem i butiken är kunnigare en dem i den här tråden el?
Jag råder dig till att vidga dina vyer utanför Stadium och Intersport. Det finns kunnig personal på några av dessa butiker, men chansen är precis som du säger att du råkar på någon med otillräcklig kunskap.seko sa:okunniga små barn som säljare i stadium el intersport som vill bara sälja kan ingenting!
Absolut, men TS fråga var riktigt korkat ställd, väga mellan 80 och 130 är ju precis hela skalan av flex... Sen kommer Nene74 och langar sanningar som om han sett TS åka, noggrant inspekterat hans fötter och underben. Allt som allt innehåller starten på den här tråden allt som får mig att avsky människor på internet. Notera att jag länkat till en aktuell tråd om ämnet flex, men en mycket bättre diskussion om det, en pjäxväljarguide och en mycket informativ tråd om en man som köper pjäxor.JN72 sa:@bootfitta Även om de seriösa butikerna (Udéns, Skistore om man bor i GBG) har duktig personal så är det inte alltid de är så sugna på att lägga mycket tid på att ge folk rätt pjäxa. Känns ibland som om även de vill kränga prylar snabbt(egen erfarenhet). Därför är ju freeride ett utmärkt ställe att få en "second opinion"