Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
MM: hur tänkte du här!? Menar du att han ska gå på egna intryck, känslor, fötter och behov?? Annars kan ju folk här säga åt honom att "Salomon Kaos Spk 1000233 Ultra Mono Duo Mega" är den bästa pjäxan. EVER!Mountain_Man sa:En bra idé är att köpa ett par pjäxor som passar just dina fötter ... enklast är att prova!
What? MM har ju rätt i det han säger.mushin sa:MM: hur tänkte du här!? Menar du att han ska gå på egna intryck, känslor, fötter och behov?? Annars kan ju folk här säga åt honom att "Salomon Kaos Spk 1000233 Ultra Mono Duo Mega" är den bästa pjäxan. EVER!Mountain_Man sa:En bra idé är att köpa ett par pjäxor som passar just dina fötter ... enklast är att prova!
Eller det kanske var så 1990 att använda sarkasm... sorry.
Mät foten med en linjal... centimetermåttet du får där är ju ungefär storleken på pjäxan. Lycka till!
Rättså vanligt. Jag har 46 i skor och 28 i pjäxor... Hej!Timonswe sa:Något som också bekymrar mig är att mina vanliga skor är 44,5 eller 45, är det vanligt med så stor skillnad mellan pjäxor och vanliga skor?