s_ahlen
Ny medlem
Pjäxval SPK
va e de som e sämre i innerskon då?karln sa:Kreation är billigare för att det är en mer budgetinriktad pjäxa. Sämre innersko och lägre flexindex är väl de största skillnaderna.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
va e de som e sämre i innerskon då?karln sa:Kreation är billigare för att det är en mer budgetinriktad pjäxa. Sämre innersko och lägre flexindex är väl de största skillnaderna.
spk kreation fanns på stadium när jag var ner på stan och kollade, jag lade undan ett parBacky sa:er det noen som vet hvor man kan bestille spk kreation på nettet?
hur mycket gick dom på då? :Pppetter sa:spk kreation fanns på stadium när jag var ner på stan och kollade, jag lade undan ett parBacky sa:er det noen som vet hvor man kan bestille spk kreation på nettet?så snart är dom mina !
vad är de ja ser? jag som trode att spk pro var skonsamma mot benhinnor? iaf för mig.. ja känner av att man får ont men de känns bara på bakåt lut i landningarjeppenator sa:kan ju bara säga nu såhär efter jag köpt dom att pro är den galnaste pjäxan jag haft.,. sjuukt skön å snygg å sitter fint..
men lite grejjer!
man får ont i smalbenen, iallafall jag får de av dom.. de fick jag inte av mina gamla.. kanske är jag som spänner för löst?
sen så har lädret på utsidan av pjäxan gått sönder och rivits i bitar på några ställen.. inte så snyggt när de hänger läderbitar runt fötterna.. så borde de väl endå inte bli`??!
jusste.. dämpningen i hälen är underbar.. har räddat mitt liv ett par platålandningar!![]()